Liverpool FC Supporters Club
SWEDEN

Köpa biljetter på nätet

Forum » Biljetter/Resor » Köpa biljetter på nätet
Antal kommentarer: 6
2018-01-10 07:32, Limpa

Hej! Har lovat att ta sonen (10år) till Anfield i vår och behöver nu biljetter för två. Och registrera medlemskap är ju inget stort problem, men det finns inga garantier där iaf som jag förstår? Är det någon som kan tipsa om sida på nätet som går att lita på? Andra tips kanske?
Tack!

2018-01-10 21:31, PeGe74

Våran resepartner Liverpooltravel kanske :)

2018-01-12 13:27, Swedish Scouse Mafia

@Limpa

Är det första gången han i så fall besöker Anfield? :) Jag har två biljetter till alla hemmamatcher, men vissa är bokade. Har inte full koll på vilka som är tillgängliga, så ska kolla det. Är det någon specifik match du tänkt dig? Har även nära vänner och kontakter i Liverpool, så kan gå att ordna ändå. Ju tidigare jag vet, desto större chans att lösa.

YNWA
Kristian

2018-02-25 20:56, poolpepper

Hej Kristian
Såg här i tråden att du hade biljetter till alla hemmamatcher, du har möjligtvis inte till
Liverpool - Watford 17 Mars eller om du vet nån som har "lediga"? :) gäller 1 biljett alt 2 biljetter.. Mvh Henric

2018-02-26 15:19, Robin Gerrard

@poolpepper.

En polare till mig har fyra biljetter över som han tyvärr inte kommer att kunna använda till Liverpool-Watford. Maila honom så kan han säkert hjälpa dig till en billig peng. Maila: [email protected]

YNWA
Robin

2018-02-26 19:22, poolpepper

Tack Robin.. har mailat :)

Kommentera i tråden