Liverpool FC Supporters Club
SWEDEN

Sillyseason

Forum » Liverpool FC » Sillyseason
Antal kommentarer: 251
2017-05-23 07:36, The Normal One

Ja jag vet att det inte är dags än med Sillyseason utan det är ca 1,5 vecka kvar innan den startar men jag kan ändå inte vänta och tjuvstartar! Ös på med allt ni har om vilka värvningar ni vill se i LFC till hösten, vilka som ska lämna och så vidare! Ska bli spännande och se vilka ni är sugna på och vilka värvningar som verkar realistiska ☺️

You'll Never Walk Alone
2017-05-23 08:21, simme

Pierre-Emerick Aubameyang grät efter sista matchen med Dortmund. Om detta är en indikation om att han ska flytta på sig så (även om det är orealistiskt) drömmer man ju om honom som målsprutan vi saknar. Alternativt en Thomas Muller som kommer och frälser hela skiten. Älskar den mannen men även den är riktigt orealistisk. Drömma får man göra under Silly!

2017-05-23 09:25, The Normal One

Det är inga dåliga värvningar du nämner, Thomas Müller tror jag absolut hade kunnat passa in i PL då han är en fysisk spelare som går in i närkamper! P-E A hade varit sjukt bra att ha med hans otroliga snabbhet (kanske till och med snabbare än Mané) och har riktigt bra skott och speluppfattning och står oftast rätt vid rätt lägen! Greizmann vore också en dröm även Lacazette men de kan vi nig tyvärr glömma som lär kosta en del! Älskar Sillyseason

2017-05-23 09:27, ostinho

Greizmann lär vara förlorad till United :( Annars är han största drömmen!!

2017-05-23 09:30, The Normal One

Ja jag såg nu att han själv har bekräftat att det är ca 60% chans att han går till Scumsen! Där sjönk han i mina ögon! Kan ju bara i så fall hoppas att Lacazette inte vill gå till ATM längre och komma till oss istället

2017-05-23 09:45, simme

Nej de är väl som sagt rätt så orealistiska. Men alltså det är ju inte helt vanvettigt att koppla ihop Dortmunds spelare samt tyska spelare med Liverpool. Visst, många av dem har säkerligen högre ambitioner än Liverpool men Jögge är ju en jävla kung i Tyskland och vi har ju faktiskt CL att erbjuda nu. P-E-A tror jag är lite för högt aktat namn för att vi ska kunna slåss om hans underskrift men det finns ett helt hav av spelare i Bundesliga som nog får fundera både en och två gånger om Pappa Keno ringer. Han verkar ju dock bestämt sig för att inte värva från Dortmund, men annars har ju drömmen de senaste åren varit den gode Marco.

2017-05-23 10:33, greblha

Van Dijk, Aguero, Walker o Forsberg. Varför skulle det vara omöjligt med de båda (Müller o Abonnemang) mycket handlar ju om lön så vill vi betala tror jag inte vi ligger sämre till än andra.

2017-05-23 10:53, simme

Geblha: Ja men jämför man vad de andra är redo att slanta upp i lön till herrar som Müller och Aubameyang så kan vi ej räknas som konkurrenter till klubbarna med bottenlösa fickor. Aguero t.ex. har idag i city runt 250 000 pund/vecka. Det är dubbelt så mycket som flertalet av våra bäst betalda spelare har. Låt oss för skojs skull säga att han faktiskt kan tänka sig att gå till Liverpool. Han ska då minst ha lika hög lön, högst troligen ännu högre. En sådan värvning spräcker Liverpools lönestruktur så mycket att det inte är hållbart. Spelarna hade ställt sig i kö för att knacka på ledningens dörr gällande nya kontrakt med dubblade/tripplade löner. Därför kommer vi så länge nuvarande lönestruktur råder aldrig att kunna köpa en spelare som de riktigt rika klubbarna också vill ha. Så vida inte spelaren är LFC-fan i barnsben och faktiskt inte bryr sig om att tjäna 1-2 miljoner extra varje vecka, och de dagarna är nog förbi.

2017-05-23 11:50, ostinho

greblha: jag var lite tveksam till Forsberg tidigare. Har alltid sett honom som bra, men kanske inte riktigt "Liverpool-bra", om vi ska vara med och slåss om titeln vill säga. Men jag har svängt lite där. Fyfan vad bra han är nu. Vilken säsong han har bakom sig. Så jag säger ja tack!!

2017-05-23 13:07, The Normal One

Forsberg hade jag också för tillfället tackat ja till ☺️ Men är sugen på Rodríguez på VB och som är realistisk, tycker också att vi ska satsa på Quincy Promes som har varit uppe på tapeten tidigare och kan också vara realistisk! Diego Costa är nog kört tror jag, Van Dijk kanske lite väl dyr för en MB och så vet vi ju inte hur skadebenägen han är heller! Jag värnar ju mycket om Maximillian Meyer som tror skulle passa in i Klopps spel och han skulle också vara realistisk att få om vi vill

2017-05-23 13:15, poppelito

Menade du verkligen Diego Costa TNO? Som han som spelar i Chelsea, eller finns det nån annan med samma namn jag missat?

2017-05-23 13:45, CALABRESE

Hört att Casillas ska ersätta Manninger/Karius!

2017-05-23 14:27, The Normal One

Nej fan jag skrev fel! Menade Douglas Costa från Bayern München! Den andra kan dra åt helvete vill inte ha ett sådant avskum i våran fina klubb

2017-05-23 16:13, ostinho

Hörde också om Casillas-ryktet. Det dummaste jag hört på länge. Vad ska vi med honom till?

2017-05-23 16:19, The Normal One

Casillas har väl gjort sitt nu precis som Manninger? Tycker inte alls han är i samma klass som för ett par år sedan så nej tack säger jag! Målvaktspositionen anser jag är den minst viktigast att förstärka i sommar! Bättre att fokusera på back, mitt och anfall

2017-05-23 16:24, CALABRESE

Som en tredje alternativ är han perfekt. En mentor för hela laget inte minst för alla målvakterna vi har.

2017-05-23 16:26, Passa Fowler

Jag kommer återkomma med en större lista i denna kategori. Skrev ett ganska matigt inlägg för några månader sen med en hel del realistiska nyförvärv. En ny som är på tapeten och även landsman med Mané (dock född i Spanien och fostrad i Barca) är Balde Keita i Lazio (offensiv ytter och kan användas som
Anfallare) Han har exploderat på slutet. Endast 21 starter (+10 inhopp) och 16 baljor + 3 assist. Snabb som vinden och fin skolning. En annan landsman till Mané är Koulibaly från Napoli. Riktigt bra mittback! Sen hoppas jag på Naby Keita från Leipzig. En Kanté som även bidrar offensivt. Häst! Annars är det fortfarande Tielemans från Anderlecht som är överst på min lista. 😍
Kan användas på alla mittfältsplatser och är målfarlig, mångsidig och supergrym. Erfaren och ung.

2017-05-23 17:17, ostinho

Ja, kanske som tredjemålvakt i så fall. Men är han verkligen sugen på att komma till England för att vara tredjemålvakt tro? Men absolut, erfarenhet har han ju gott om.

2017-05-23 17:18, ostinho

Många intressanta spelare där, PassaFowler. Hade inte tackat nej till någon utav dem! :-)

2017-05-23 17:38, The Normal One

Passa Fowler: Ja Tielemanns hade absolut inte varit helt fel att få in, ung ålder och väldigt mogen i sitt spel, hade kanske önskat att han vore lite snabbare dock! Synd bara att hans utveckling inte har blivit så som man förutspådde och att han skulle vara en av de största talangerna, kanske dags för flytt till LFC och bli en världsspelare?

2017-05-23 19:08, ostinho

Vilken klubb var det Tielemanns var så gott som klar för redan? Snackades en del om det för inte så länge sedan.

2017-05-23 19:10, ostinho

Just det, Monaco var det.

2017-05-23 19:13, The Normal One

Jasså? Det har jag i så fall totalt missat, synd han hade mycket väl kunnat utveckla sig bra i våran röda färg

2017-05-23 20:00, poppelito

Tänkte väl TNO! Trodde du fått en stroke där.. 😉 Tielemans kittlar mitt intresse en hel del o då har jag ändå bara Youtubat honom. Gillar centrala mittfältare som inte är rädda för att ladda bössan i alla möjliga situationer, likt Alonso. Sen har jag drömt om Marco Reus ett par år, men har insett att han är alldeles för skadebenägen för att satsa på tyvärr..

2017-05-23 20:10, The Normal One

Ja fy fan poppelito jag höll själv på få en hjärtinfarkt när jag insåg mitt misstag och skriva om den där i Chelshit! Ja hade Reus inte varit skadebenägen så hade det varit mumma att få hit honom men då hade det säkert varit orealistiskt med tanke på vad han hade kostat! Men någon som vet om Rodríguez är klar för någon klubb än eller har man fortfarande chans att försöka värva honom för en billig peng? Hade vart sjukt grymt att få in honom som VB

2017-05-23 22:04, poppelito

Aubameyang vore ju riktigt trevligt. Men vill inte att vi ska ha för många viktiga spelare som är från Afrika. Vi såg ju hur det gick när Mané försvann till afrikanska mästerskapen.. Tror nog inte att det skulle finnas nån chans att vi skulle satsa på honom ändå. Hoppas vi går för Sessegnon från Fulham. Lacazette vore väldigt trevligt som forward in. Tielemans o Keita som CM's kanske. Många som snackat gott om Promes, så honom kanske. Forsberg hoppades jag på i januari o tycker fortfarande att det skulle va intressant. Dock så tror jag inte RB Leipzig kommer släppa några spelare, så Forsberg o Keita kan vi nog glömma också. Finns så många spelare man skulle vilja se i våran ursnygga tröja nästa säsong!

2017-05-23 23:09, ostinho

Fast som sagt, Tielemanns ska vara så gott som klar för Monaco sägs det :( Men gärna Keita :)

2017-05-23 23:20, greblha

Jag håller med dig simme men det känns som om vi någon gång måste konkurrera. Blir ju lite som att ge upp om vi aldrig kan vara med o huggas om de största namnen. Jag vill se att vi faktiskt går för lite mer
sk stjärnspelare inte bara se på när de andra roffar åt sig. Men det är svårt att samtidigt ha en god ekonomi o vara topplag. Ekonomin vill jag inte äventyra var ju nära inann FSG att det gick riktigt illa.

2017-05-24 07:08, simme

Nej det är ju tyvärr den bittra sanningen. Liverpool är ingen klubb som köper världsstjärnor och har aldrig varit. Med det sagt betyder inte att vi inte kan konkurrera mot de andra lagen. Bara att vi gör det med andra förutsättningar... Hur som helst. Ryan Sessegnon ser riktigt fin ut, hoppas Klopp går hårt för honom! Skulle gärna se någon ersättare till Clyne med, är riktigt trött på att se hans medelmåttiga fotbollskunskaper på fotbollsplanen.

2017-05-24 07:57, The Normal One

Simme: Suarez, Torres, Alonso skulle jag vilja påstå var världsstjärnor ☺️ Men håller med att vi borde gå hårdare mot de andra klubbarna och utmana om spelare! Vi kan vara lite för mesiga i den frågan ibland! Man har ju ändå sagt att det finns ekonomiska resurser till sommaren så varför inte utnyttja detta? Å andra sidan kan det krocka med löneposten också så det lär bli en svår balansgång om klubben inte kan kompromissa vill säga!

2017-05-24 08:32, Lundqvist12

Många stora namn som nämns ovan.....Det har väl aldrig varit Klopps melodi att signa stora stjärnor? (Visserligen har han aldrig haft budgeten att göra det).
Men han köper väl hellre potential som han sedan formar och utvecklar....

Jag tror absolut på ett bra sommarfönster MEN förväntar mig inga stjärnvärvningar som nämns ovan.

2017-05-24 09:15, simme

TNO: Suarez, Torres och Alonso var alla stora värvningar absolut men det var inte färdigutvecklade stjärnor som de riktigt rika slogs om. Alla tre blev världsstjärnor under sin tid i Liverpool. Suarez hade 120 000 pund/veckan fram till året han lämnade, nu har han 240 000. Torres hade 70 000 pund/veckan, Chelsea gav honom 175 000. Alonso hade kanske runt 50 000 pund/vecka, Real gav honom 90 000. Jag är väl medveten om att man inte kan jämföra löner nu och då men du förstår problemet jag pratar om. Den lönestruktur som Liverpool har gör att vi varken kan köpa eller för den delen behålla våra riktiga stjärnskott. Sedan finns det hur mycket gott som helst där ute som man inte behöver pantsätta hela arenan för, men det är ju också chansningar man köper.

Jag tror också Klopp gör ett bra fönster, men att vi skulle köpa redan färdiga "sure things" från klubbar som slåss i toppen är bara drömmar, och drömma får man lov att göra ibland :)

2017-05-24 09:19, Brodden

Varför måste man ha s.k färdiga stora världsstjärnor i varje fönster och vad klassas som det?
Ska vi gå för neymar, pogba, mbappe och lägga en miljard och betala högst lön i världen?
Eller räknas lacazette som en världsstjärna? Varför har ingen nypt han innan?
Liverpool kan mäta sig med övriga klubbar idag. För några säsonger sen kunde vi inte det.
Trött på att höra att enbart CL spel skulle avgöra en övergång. Det är projektet och framtidstron som är helt avgörande! Med Klopp som ledare, utbyggd arena, en spännande trupp OCH en god ekonomi så finns det många spelare som är villiga att skriva på för oss.
Jag vill inte se att vi värvar in en trött överskattad Benzema enbart för namnet.
Klopp och hans stab letar efter spelarprofiler som passar in i deras system och vet precis vad dom gör.

Jag tror vi kommer ha en väldigt intressant trupp efter sommaren.
En dröm för mig vore att plocka in veratti från PSG.
Asensio från Real vore också häftigt.
Tror Douglas Costa inte är helt omöjlig att få in heller om han nu vill flytta på sig.
Men att sno Alexis Sanchez från Arsenal vore en riktigt jävla skön värvning! :)

2017-05-24 09:26, Brodden

Det jag menar att vi är bra jävla mycket mer attraktiva som klubb och projekt idag, än efter benitez när vi plocka in Hodgson och värva dussinlirare som Charlie Adam, downing m.m
Men sedan säsongen 14/15 så finns det ändå något att bygga vidare på. Och vi har en Coutinho, Sadio och i viss mån Emre Can (som jag hoppas och tror kan bli Tysklands nästa fältherre) i truppen.
Jag är rätt säker på att spelarna börjar fundera både en och två gånger när klopp ringer.

Men jag ska väl även säga att vi absolut inte kan mäta oss med dom största drakarna som Real, Barcelona eller Bayern.
Men det kan inte heller Chelsea eller något annat PL lag göra.
Även United tvingades sälja världens bästa spelare under deras storhetstid när Real ringde.

2017-05-24 09:43, The Normal One

Jag förstår din tanke simme och måste nog hålla med om att de inte var världsstjärnor när de kom till oss men utvecklades till det hos oss! Det tänkte jag inte på när jag skrev mitt inlägg ☺️ Brodden: jag kan hålla med dig om att vi inte ska värva in någon "trött" världsstjärna likt Benzema, men ska vi nu någon gång försöka utmana om en titel i PL och eventuellt CL så krävs det att vi lägger lite mer pengar på en rejäl stjärnvärvning som kan lyfta laget, begär inte att vi ska värva flera utan en räcker! Och det med CL så är det så verkligeheten ser ut idag tyvärr då de flesta vill spela CL och om vi inte är där så kan det bli en mycket tuffare väg att försöka få den spelare vi vill ha, det är ren fakta ☺️ Jag gillar Verratti förutom att han kan vara opålitlig i matcherna och få för sig dumma saker som kan ställa till det för laget så han vet jag inte, kanske behöver mogna till lite mer innan jag vill ha honom! Asensio verkar vara intressant då han utvecklas riktigt bra i spelet FIFA precis som Maximillian Meyer som jag värnar om! Costa och Sanchez tror jag inte blir så troligt att få tyvärr men man vet aldrig drömma får man ju allt göra ☺️

2017-05-24 11:08, Brodden

Nej jag tvivlar också starkt på att Arsenal säljer sin största stjärna till oss.
Vi värvade mane förra sommaren. En stjärna som lyfte laget rejält och som många andra ville ha. Så nog kan vi få in spelare som lyfter oss.

Har dålig koll på Fifa och FM då jag aldrig spelar spel.
Men namnen ni nämner låter ju intressant :)
Hoppas verkligen vi får in 2-3 spelare som kan gå in direkt i elvan. Vänsterback, anfallare, och en mittback/högerback.
Sen kan vi ju byta ut några breddspelare till det bättre.
Längtar till fönstret öppnar och man får följa alla rykten:)

2017-05-24 11:31, The Normal One

Det har ju ryktats att Rodríguez på VB är på G till Italien om jag inte minns fel för en billig peng, så jag hoppas att vi kanske kan få honom om vi bara ligger i tillräckligt han lär ju gå in i startelvan direkt om han anpassar sig fort! Meyer är en favorit hos mig därför jag vill se han i LFC tröjan! Sen är det någon här inne som vill att vi ska satsa på Timo Werner i RB Leipzig som har öst in mål denna säsongen, han kan också vara en kandidat

2017-05-24 11:59, ostinho

Var inte Rodriguez så gott som klar för Milan? Annars hoppas jag verkligen vi lägger in en stöt där. Sedan vill jag slå ett slag för Ben Chilwell. Det var ju en del snack om honom förra sommaren, eller om det var i januari? Tycker han har gjort riktigt bra ifrån sig för Leicester nu på slutet. Sen på tal om Leicester så ska ju Klopp tydligen vara sugen på Demarai Gray.

2017-05-24 13:11, simme

Klopp borde verkligen satsa på någon annan än Lovren alltså. Var det bara jag som såg livet flasha förbi mig mot Middlesbrough när han var en hårsmån från rött kort+straff? Hade inte spelaren i Middlesbrough förstärkt hade det kunnat kosta oss hela säsongen. Han är en fummelpelle som med handen på hjärtat inte har så jäkla hög högsta nivå heller.

2017-05-24 14:21, CALABRESE

@simmeTack för det! Har alltid sagt att Lovren inte är ren i sitt spel, oavsett var på planen han befinner sig. Definitivt sämst i startelvan.

2017-05-24 14:29, The Normal One

Jag gillar Lovren men håller med er att han spelar väldigt på gränsen hela tiden och det funkar inte i längden, han skulle likt Mings få lite konkurrens och få sig en tankeställare! Mings gjorde det så då borde även Lovren kanske kunna ha samma effekt på ett positivt sätt, sen så tycker jag att Klopp borde säga till med Lovren spel i viktiga matcher om han nu har gjort det vill säga!

2017-05-24 19:59, Poolz

Lovren håller inte helt enkelt.

Jag vill absolut INTE ha in Salah! Han har redan misslyckats en vända i CHE och verkar inte ha ngt hjärta för sina klubbar direkt.
Keita Balde i Lazio vill jag inte heller ha in. Hört att han har attitydproblem och han är en begränsad spelare som inte direkt jobbar hårt för laget. Känns på nåt sätt även som han peakat och kommer floppa i nästa klubb.
Då tar jag hellre Lazios MB De Vriej som sitter på ett utgående kontrakt.

Däremot Keita i RB skulle inte sitta fel att få in!

Som många säger behövs det en striker som gör 20+ mål (Lacazette), en MB (VD/De Vriej/Koulibaly) & VB (Rodriguez/Sessegnon). Dessa är realistiska!

I Napoli finns även Mertens och Hamsik som inte borde vara helt omöjliga om vi gick all in.

Tror vi kan glömma att värva från nån av topp 6 i PL. Men tror mkt väl vi kan slå transferrekordet i sommar!

2017-05-24 20:57, ostinho

Poolz: fast kan vi verkligen påstå att Salah misslyckades i Chelskij? Jag vet inte om jag tycker att han riktigt fick chansen. Tycker han är riktigt bra faktiskt. Tror han hade kunnat göra nytta. En man för startelvan? Jag vet inte. Men jag hade inte tackat nej till honom, tror han hade varit ett nyttigt tillskott.

2017-05-24 21:41, Poolz

De gånger han fick spela var han inte särskilt bra. Det är dock inget ovanligt att medelmåttor i PL går till Serie A och lyckas betydligt bättre där. Jag tror han skulle floppa hos oss, och eftersom han inte petar nån av våra yttrar så skulle han bli en onödigt dyr backup känns det som.

2017-05-24 23:46, greblha

Vad sitter Willian på för kontrakt?Han har ju haft det svårt att platsa i år Moses har ju tagit den platsen. Jag förstår oxå att vi inte kan gå på Suarez o liknande spelare men jag vill se att vi hittar stabila o etablerade spelare. Winjaldum är ett bra exempel.

2017-05-25 16:10, The Normal One

Willian fy fan vad grymt om man hade fått honom trots att han är från Chelshit, jävligt snabb och bra med fötterna som vågar utmana en mot en och kan dessutom skjuta! Eller vad sägs som Juan Guillermo Cuadrado, nästan samma spelartyp som Willian men lär kosta skjortan tyvärr!

2017-05-25 18:31, The Normal One

Såg nu att 3 spelare får gå från Shitty till nästa säsongen och de är Gael Clichy, Willy Caballero och Jesus Navas! Hatar att säga det men är inte någon av dessa spelare intressant att värva? Bara en fråga så inget att vi ska värva tilläggas kul att höra vad ni tycker! Eller är det totalt BIG NO NO

2017-05-25 18:45, The Normal One

Dessutom kan vi glömma Tielemanns då det nu är bekräftats att han spelar i Monaco nästa säsong, Ostinho hade rätt på den punkten! Så vi får väl rikta in oss på någon annan istället om han ens var intressant för Klopp

2017-05-25 19:05, poppelito

Skulle väl va Clichy om nån av dom enligt mig. Men som back up isf. Har för mig att jag läste nån som skrev om Alvaro Morata här(?) Han verkar hursomhelst va nära Milan också. Summan jag läste måste väl va i euro eller felskrivet. För det va från Milans svenska supportersida det stod om det o där stod det bara 60 miljoner nämligen. Är det i svenska kronor så vet jag inte hur dom skulle lyckas med den värvningen isf 😜

2017-05-25 19:29, The Normal One

Frågan är om fall vi vill värva från Shitty? Eller är det BIG NO NO som med Scumsen? Jaha Morata visste jag inte eventuellt är på G till Italien återigen, fast hade vi haft nytta av honom är då frågan? Han är inte jättesnabb men väldigt duktig på huvudet som Benteke och kan störa backlinjen rejält!

2017-05-25 19:56, poppelito

Inte alls samma att värva från shitty som från scums i min bok iaf. Jag tycker inte Morata skulle va nåt att satsa på, men fick för mig att nån skrev nåt om honom längre upp i tråden. Därför jag tog upp det 👍

2017-05-25 19:56, Poolz

Jag hade gärna tagit både Clichy & Navas, så länge de accepterar en roll som backup. Skulle genast ge en bättre bredd!

2017-05-25 20:12, The Normal One

Clichy och Navas är ju inga dåliga spelare även om de är över 30, se bara på Milner liksom ☺️ Dock tror jag inte att de godkänner en roll som backup så de lär vi nog glömma tyvärr

2017-05-25 21:57, poppelito

Senaste jag läste om Douglas Costa är för övrigt att Bayern har sagt att han kan få gå om dom får ett bud på omkring 30 miljoner pund. Dom ska även kunna tänka sig att släppa Renato Sanchez för rätt peng. Sen hur stor sanning det är i detta vet jag ju såklart inte..

2017-05-26 06:20, The Normal One

Om detta nu är sant så har vi gyllene läge att satsa på någon av dessa herrar! Här kommer en lista på tänkbara spelare jag hade i LFC eller i alla fall någon av dessa: Maximillian Meyer, Quincy Promes, Rodríguez, Juan Guillermo Cuadrado, Willian, Mbappe, Koulibaly, Kieta, Forsberg, Lacazette, Thomas Müller, Ryan Sessegnon, Clichy och Navas (som backup), Asensio, Douglas Costa, Kingsley Coman, Renato Sanchez ja det finns en hel del spelare som man gärna hade sett i LFC och om fall Renato Sanchez inte har lyckats i BM så borde vi verkligen slå till då hans fysik är sjuk och han är rätt snabb och har tekniken samt kan skjuta som en häst ja han har allt och är endast 19 år i år om jag inte minns fel ☺️

2017-05-26 08:36, ostinho

Navas och Clichy tycker jag vi ska släppa. Det är inte värt det. Möjligen Clichy då, men han är inte riktigt vad han var för ett par år sedan. Douglas Costa är jag fortfarande jäkligt sugen på!! Där hade jag inte tackat nej!

2017-05-26 09:03, The Normal One

Renato Sanchez då? Och Kingsley Coman hade varit något att bita i också ☺️ Men som sagt man får ju drömma

2017-05-26 09:24, Poolz

Om vi skulle få Renato Sanches skulle jag inte kunna sluta le på många veckor =D Största talangen jag sett på många år!

2017-05-26 09:26, Poolz

Minns när Sanches hoppade in mot England i genrepet inför EM och gjorde vad han ville. Engelsmännen kunde inte göra ngt mot hans fysik och smarthet!

2017-05-26 09:57, The Normal One

Det jag menar blott 19 år och har fysik som en Gud, han hade vi haft väldigt bra nytta av kommande år! Om detta nu är sant att BM vill sälja av honom så kan man undra varför, är det brist på speltid eller har han attitydsproblem? För man säljer bara inte av han rakt av sådär

2017-05-26 10:26, Passa Fowler

Oj, stämmer det att Bayern kan tänka sig att släppa Sanches så borde vi hugga direkt. Han gjorde iofs bara 6 starter i ligan + 11 inhopp, men eftersom Alonso slutar borde de väl släppa fram honom kommande säsong? En annan mittfältare jag skulle vilja ha är Thiago Maia från Santos. Född 97 och redan landslagsman i Brasilien. En riktig kämpe och mkt bra defensiv mittfältare. Varit ordinarie i Santos i 2 säsonger. Bra också att värva brassar som får Cou och Firre att trivas ännu mer i klubben. Väldigt synd på Tielemans, tror han gör succé i Monaco och säljs väl om 2 säsonger för 500-700 miljoner..
Vad gäller anfallare vill jag gärna ha Icardi, Lacazette eller Timo Werner. Firmino kan vi använda på flera positioner och kan vara backup som anfallare och avlasta yttrar och även ta Cous plats om vi flyttar ner Cou till offensiv mitt ibland. Inaki Williams som många var inne på förut avslutade inte så starkt. Blev bara 5+6 på 31 matcher i Bilbao. Lite för lite, men spännande spelare. Tycker även att Kovacic i Real är vore en grym värvning och att vi borde plocka in Sessegnon som kommer bli hur bra som helst.

2017-05-26 11:05, Poolz

Har dock för mig att United var de som var närmast Bayern att lyckas värva Sanches, så de skulle väl ge honom ett supermonsterkontrakt ifall det nu är sant att Bayern kan tänkas släppa honom...

@Passa Fowler: Gillar ditt tänk! =) Ska även kolla upp denna Maia.

2017-05-26 11:27, ostinho

Hur tror ni förresten vi kommer jobba nu? Vi brukar ju vilja göra klart med spelare så tidigt som möjligt i transferfönstret, men jag kan tänka mig att alla ska ha lite semester nu. Hur lång tid brukar det ta innan vi landar första, någon som minns det? Kan tänka mig allt kommer ligga på is i minst någon vecka eller två nu?

2017-05-26 13:17, The Normal One

Klopps första värvning av Grujic var väl redan klart i Januari-Februari förra året om jag inte minns fel, men dom sagt jag är också nyfiken på hur vi kommer jobba med värvningarna så att det ska bli så bra som möjligt och knyta an oss de som vi vill ha

2017-05-26 14:59, greblha

Ja när kommer första värvningen? Den mest spännande sommarenpå länge. Många namn här i tråden får se vem som gissat rätt.

2017-05-26 19:17, Poolz

Jag hoppas så klart att Klopp plockade upp telefonen dagen efter sista ligamatchen! Vi får inte sitta och sova och gå miste om spelare som verkligen behövs.

Såg att Zabaleta är klar för West Ham nu. Tycker han är bra och det hade varit en trevlig spelare att få gratis.

2017-05-28 20:28, ostinho

Poolz, det är väl inte officiellt än, men det är över hela Twitter att det ska vara klart i stort sett. Sen undrar jag vad Morata har med Carroll, Balo o Benteke att göra. Lite skillnad på klass där!

2017-05-29 08:42, ostinho

Poolz: Att han är klar för Spurs var väl kanske att ta i lite, men enligt typ hela Twitter så ska han vara väldigt nära.

Gällande Gray och att det inte är sådana värvningar vi vill se så håller jag inte riktigt med. Jag tycker det är en självklarhet att vi blandar färdiga och lovande spelare när vi handlar. Sen hoppas jag givetvis inte att vi värvar honom I STÄLLET för en färdig "stjärna", men så tror jag inte är fallet. Men det går faktiskt att värva både och, det ena behöver inte utesluta det andra :-)

2017-05-29 09:31, Poolz

Varför kan jag inte se de 2 sista kommentarerna i denna tråd? Den sista som syns för mig är min.

2017-05-26 19:27, Brodden

Som jag har förstått det så är klopp och Liverpool redan helt på det klara med vilka spelare som ska in.
Sedan pågår fortfarande förhandlingar och allt är inte klart. Men alla är redan scoutade och dom jobbar självklart stenhårt bakom kulisserna för att få det klart så fort som möjligt. Ingen gynnas ju av utdragna förhandlingar som sedan skiter sig.
Jag tror det kommer presenteras nyförvärv ganska snabbt när fönster öppnas.

För övrigt måste jag tillägga att vi redan visat att vi är på gång ochenar allvar. Förra sommarfönsret var väl i särklass det bästa i hela ligan!!
Vi fick in 3 staetdpelare som lyfte laget rejält för en struntsamma.
Karius visade sig ja stor betydelse iom mignolets lyft.
Så det är inte bara svindyra "färdiga" stjärnor som garanterar titlar.

Det viktigaste är att ha en klar spelidé och värva rätt spelartyper som passar in!

Eller också köper man pogba för 1 miljard!!!! Och matar sedan långbollar från backlinjen matcherna igenom och parkerar bussar över hela England.
United har ju verkligen inte rosat marknaden med någon positiv glad anfallsfotboll. Fansen där borde ju vara upproriska även om dom lyckades knipa EL titeln.

2017-05-26 22:34, ostinho

Morata på väg till Milan nu såg jag.... Varför gick vi inte all in där? Hur lyckas Milan locka till sig en sån spelare??

2017-05-27 10:04, Passa Fowler

Jag skulle inte vilja ha Morata till oss. Han är en för dålig avslutare. Han är inte så ung längre heller och har ett dåligt målsnitt. Fick verkligen chansen i Juve och levererade 15 ligamål på 63 matcher. Denna säsong har han gjort 20 på 42 matcher. Men känns som att många är när han kommit in i ledning och Real vunnit stort. En som jag helt glömde i gårdagens inlägg är Andrea Belotti i Torino. Blivit helt förälskad när jag sett honom denna säsong. Där har vi en riktig oslipad diamant som sätter sina chanser. Kämpar som Suarez och kanske är världens bästa anfallare när det kommer till avslut med huvudet. Vräker in mål på alla sätt och är en riktig vinnare. Honom hade jag verkligen velat ha. Italienare brukare oftast inte lyckas i PL, men Belotti har en ganska så oitaliensk spelstil.

2017-05-27 17:31, poppelito

Zabaleta hade definitivt varit en bra spelare att få in gratis!

2017-05-28 10:21, Carlsberg64

Jag skulle vilja ha in Mendy från Monaco, en ytterback som vågar utmana och är snabb. Aubameyang, en bra mittback(Koulibaly) sen är Icardi en favorit som jag gärna skulle vilja se i vårat lag. Det räcker ;) Sen sälj av det som inte passar in i Klopps spelidé. Kanske en städgumma oxo,

2017-05-28 13:52, ostinho

PassaFowler, har Morata ett dåligt målsnitt? I år har han gjort 14 mål och 5 assist på 14 matcher från start och 12 inhopp. Han har gjort 1331 minuter i årets La Liga vilket innebär att han gör mål var 95:e minut. Inte jättedåligt om du frågar mig ;-)

2017-05-28 13:53, ostinho

Förresten verkar det som att vi får fortsätta leta vänsterbackar. Ricardo Rodriguez klar för Milan och Sessegnon klar för Tottenham... :(

2017-05-28 15:10, The Normal One

Någon som vet varför Klopp inte vill värva från Borussia Dortmund? Ousame Dembele är jäääävligt intressant

2017-05-28 18:50, Poolz

@Ostinho - Var hittar du att Sessegnon är klar för Spurs? Gick in på deras sida och såg ingenting om det. Såg däremot ett rykte där att vi leder jakten på LEI:s Gray. Inte den typ av värvning man vill se direkt..

Sedan ang. Morata så förstår jag inte varför han skulle lyckas hos oss när Carroll, Balo, Benteke bänkats och sålts.

2017-05-29 09:41, Poolz

Ah nu kan jag se dina svar Ostinho! =) De har tydligen blandats in i mitten av tråden..

Jag tycker personligen inte att Morata håller speciellt mkt högre klass än Benteke + att han skulle kosta minst det dubbla. Jag nämnde dessa tre eftersom jag tycker de är lite samma spelartyp. Bra på huvudet, men inte speciellt snabba och rörliga. Box-spelare.

Får hoppas twitter-ryktena är falska då helt enkelt. Trist att det är så svårt att konkurrera med Spurs nuförtiden när de kan locka med London och bra placeringar senaste åren. Att de verkar vänta och se vilka vi vill ha och sedan sno dem gör det inte bättre =(

2017-05-29 10:51, Poolz

Sedan ang. Gray så känns det ju som en typisk värvning av oss tyvärr. En OK spelare som KAN bli bra. Håller med dig, Ostinho, om att vi måste blanda och bredda. MEN på mittfältet är det ju redan ganska tjockt. + att Firmino & Cotten lika gärna kan spela på hans position. Värvar vi Gray känns det som att vi ger upp på Keita dessutom. Värvar vi mot förmodan båda så kommer Gray typ aldrig få spela om han inte råkar utvecklas ENORMT.

Hoppas du förstår hur jag tänker också ang. Gray & Morata =)

2017-05-29 14:41, ostinho

Haha jag letade också efter mina tidigare inlägg, trodde jag hade missat trycka på skicka så jag skrev igen som du ser. Skumt!! Joo, jag förstår hur du tänker :-) Jag gillar dock Gray och tycker inte det är en helt dum idé att ta in honom, även om vi tar in Keita. Hoppas verkligen inte det blir på bekostnad av Keita, men det tror jag inte. I så fall står jag gärna också över Gray.

2017-05-29 16:16, Poolz

Jag gillar också Gray, han KAN bli bra =) Men i dagsläget känner jag inte att han skulle kunna konkurrera på vårt mittfält, och om han inte får spela känns det inte som han kommer utvecklas heller. Ser gärna att vi värvar honom och lånar ut honom till Leicester 1-2 år till isf =) Han är ju bara 20.

Sedan har jag inte sett minsta rykte hos Spurs idag heller ang. att de skulle vara sugna på Sessegnon. Däremot några artiklar att de vill ha en back från Hull.

2017-05-29 18:13, poppelito

Såg nåt ytterst tveksamt rykte att Keita skulle va klar för oss för £45 miljoner, men pga pappersarbete så har den affären inte presenterats än.

2017-05-29 18:49, Poolz

Hoppas verkligen på Keita! Känns positivt att han har samma agent som Mané =)

2017-05-30 11:17, The Normal One

Då hoppas jag att ryktet stämmer poppelito ☺️ Vore underbart att få han klar så slipper man undra, se bara till att man kan lösa P-E Aubumenang också snabbt om det är möjligt ☺️ I detta läget skiter jag i om han vill bort från Dortmund, förhoppningsvis vill han återförenas med Klopp igen därav beslutet kan man hoppas

2017-05-30 11:41, PeGe74

En liten önskan såhär i silly-tider. För oss som ej surfar runt å letar rykten lr har kunskap om olika sidor, så skulle en källhänvisning lr länk till sidan där det står vara önskvärt. Skulle uppskattas mkt av mig iaf :)

2017-05-30 18:47, The Normal One

Håller med dig PeGe74 en uppdatering med länkar på ryktena hade uppskattas väldigt mycket så man själv kan se ☺️

2017-05-31 16:53, Mathyou

Aubameyang till PSG för £61M. Källa Yahoo Sports France, läst i Liverpool Echo !

2017-05-31 17:50, Poolz

Mina källor hittills är bara vad jag hört från andra xD Men länkar såklart om jag kommer med ett rykte som har en länk. Kommer nog mest bara kolla aftonbladets Sillyblogg när den öppnar, tycker den är bra!

Trist om Aub går till PSG, men inte oväntat. Tror många lockas av att bo i Paris + att de säkert ger astronomiska löner. 61 mille hade vi nog lätt kunnat punga ut dock!

2017-05-31 18:43, Brodden

Läste nyss att vi blandat oss i striden om Monaco Mendy.

Om PSG köper Auba från Dortmund borde det innebära att dom gör plats gör honom.
Tycker Lucas Moura är riktigt bra och vore nog klockren i Klopps bygge.

2017-06-01 09:45, Poolz

Nu är aftonbladets Sillyblog igång:

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/

Tycker den täcker det mesta.
Nämnt i tidigare trådar att jag oroar mig för att Donarumma kommer hamna i United. Läste där nu att Raiola är hans agent OCKSÅ. ZLatan, Pogba, Mkhitaryan..

2017-06-01 10:04, ostinho

Gött med Sillybloggen igång!! Även om man inte alltid älskar Aftonbladet...

2017-06-01 11:25, The Normal One

Tråkigt att vi inte gick på Abumeyang, trodde faktiskt på riktigt att han kanske var sugen på PL men ack så fel man hade! Typiskt att Scumsen ska förstöra allt, de borde väl snart straffas av hur mycket pengar man får lägga? Jag menar Zlatan, Pogba, Mkhitaryan, eventuellt Greizmann och Donnarumma! Och detta bara på ett år i så fall och lär överstiga 3 miljarder! PSG blev väl straffade för några år sedan? Om Donnarumma kommer till Scumsen då kan man väl redan säga att De Gea i princip är klart för Real Madrid? Det var väl dit han ville gå!

2017-06-01 11:44, Poolz

Men av vad jag sett så är inte Aubu klar för PSG än! Så än borde hopp finnas, även om det är litet =)

Ang. Donarumma så har jag inte sett ngt rykte om honom till United. Har bara fått den känslan av att de skulle gå all in på honom ifall De Gea stack. Och att han har monstret Raiola som agent gör det inte mindre troligt.

United har sån sjuk ekonomi att jag tror det ska mkt till innan de åker på nån bestraffning. De kommer säkert lägga 2 miljarder i sommar. Har iofs läst att Henry sagt att vi kan lägga över 2 miljarder också! Minns inte var dock..

Såg även på Sillybloggen nu att Athletico har fortsatt värvningsförbud =D Borde ju öka chanserna att få in Lacazette!

2017-06-01 13:54, The Normal One

Av det jag läste var att Athletico kan värva Lacazette men då får han inte spela förs i början av Januari 2018 och missar hela hösten så frågan är hur sugen han är på det i så fall, och om fallet är så att han väljer någon annan klubb så är det nog inte så troligt att han väljer oss! Kan ju bli PSG, Real Madrid, Barcelona eller någon annan storklubb! Men givetvis hoppas man i så fall att Klopp har charmen att övertala honom till oss om vi ens är intresserade av honom

2017-06-01 15:22, Lundqvist12

Hoppas att vi inte är så passiva i detta fönster som vi har för vana att vara.
De flesta andra storlagen hugger på sina objekt medans vi stryker omkring i vassen.

Se tex på Man City som redan nu har klart med 2-3 värvningar.....

2017-06-01 20:48, Brodden

Men hur ofta händer det att du gör klart med värvningen innan fönstret ens öppnat?!
Ta det lugnt. Man kan ju faktiskt hoppas att donnarumma byter ut DDG. Det är isf en försämring för United.
Lacazette kommer inte gå till Real eller Barca. Ingen av dom behöver honom. Och varför ska han nöta bänk när han kan få lika mycket lön i PL men spela?
Tror mer på United eller Arsenal om han inte kommer till oss.

2017-06-02 15:39, Poolz

@Brodden - Många fönster öppnade igår, bla ITA, FRA, SPA & POR. City har redan gjort 3 lovande förvärv och Aubu uppges nära PSG. Klart folk kan bli stressade eftersom vi har höga förväntningar på detta fönster som verkar ha strandat på Salah hittills. Vi vet ju dessutom att Klopp brukar vilja ha värvningar klara så tidigt som möjligt.

Ang. Aubu så läste jag på Sillybloggen att han köpt hus just utanför Paris, men det står även där att Sanchez är deras förstaval.

Ska vi landa Lacazette så verkar United & Arsenal bli svåra motståndare där. Han kan iofs även välja att ansluta till Athletico i januari när de får värva igen.

Gillar inte hur tyst det blivit om Keita från RB.

2017-06-02 17:16, The Normal One

Läste också att Scumsen har inlett förhandlingar med Benficas Viktor Nilsson-Lindelöf, går han dit så sjunker han sjukt mycket i mina ögon! Personligen tror jag inte att Lacazette kommer vänta på att få spela i Januari i Athletico, så hans klubbadress kommer bli någon annanstans och givetvis drömmer man om att vi är den adressen han går till! Sen är frågan hur Athletico ställer sig till att sälja Greizmann till scumsen när de inte får värva! Tror de behåller honom halva säsongen åtminstonde

2017-06-02 19:19, Mathyou

Kan det vara så att vi tänker hämta in Iñaki Williams ? Att det kan vara en del av dealen att vi skall möta dom i Dublin ? Tänkte lite på det när jag såg träningsmatcherna kom upp.

2017-06-02 19:40, The Normal One

Williams är helt klart intressant! Hoppas du har rätt Mathyou ☺️

2017-06-02 22:37, Brodden

Ja jag förstår vad du menar Poolz.
Men jag tycker det känns onödigt att stressa upp sig för att vi inte har värvat redan nu. Det är ju typ 13-14 veckor kvar innan det stänger så det finns tid.
Sen hoppas man såklart att det ska vara klart så tidigt som möjligt. Men det är inte bara att peka på vilka man vill ha att skriva papper och sen är det klart. Det är jäkligt mycket jobb bakom en värvning. Mycket ska stämma. Säljande klubb kanske vill ha klart med ersättare innan man gör klart osv.
Det är ju faktiskt bara city som varit rejält i gasen än så länge.
Det kan ju inte vara speciellt vanligt att landa tre lite större värvningar så jäklar tidigt. Så city har gjort ett grymt bra jobb där.
Men snart lossnar det för våran del också :)

2017-06-02 23:30, ostinho

Hoppas faktiskt inte på Iñaki Williams. Han har inte imponerat på sistone.

2017-06-03 16:15, Brodden

Läste på bladet att Liverpool är intresserad av VNL.
Det vore jäkligt kul med en svensk i laget. Dessutom en skicklig mittback.

2017-06-04 00:39, ostinho

Jo, VNL till Liverpool vore något. Känns dock rätt så avlägset. Verkar som han är väldigt nära United nu.

2017-06-04 10:21, Figge13

Jag skulle kunna tänka mig Lewandowski på topp. Har alltid gillat honom

2017-06-04 15:07, Poolz

Läste nu på LFC:s officiella att Lacazette är #1 för oss på topp enligt Daily Express. Ingen aning hur pålitliga de är, men borde vara det eftersom de valde att ta med ryktet på sidan. Skulle vara mumma om vi gick all in på honom!

2017-06-05 14:03, The Normal One

Poolz: hoppas ryktet stämmer, skulle vi nu lyckas värva honom så lär det bli blött i kalsongerna ett tag framöver haha ☺️

2017-06-05 15:27, Poolz

Precis! =D Stått flera rykten nu på officiella sidan att klubben ska träffa hans representanter nu i veckan, så borde inte vara skitsnack!

Läste även ett rykte på Sillybloggen att Bayern kan tänkas släppa Sanches - HUGG!!

2017-06-05 16:13, ostinho

Jag hoppas givetvis också att Lacazette-ryktet är sant, men just faktumet att det finns på officiella hemsidan gör det inte mer trovärdigt tyvärr. De har ju en sådan här "avdelning" på hemsidan för just rykten, och jag tror inte de värderar där utefter hur trovärdigt ryktet är. Det vore lite konstigt om det var så, det vore i stort sett samma som att klubben gick ut och bekräftade, som till exempel i det här fallet, att de ska träffa hans representanter. Det är ju inget de över huvud taget går ut och varken bekräftar eller dementerar i ett sådant här tidigt skede. Jag vet inte exakt hur den funktionen fungerar, men jag vet att allt möjligt kan hamna där, från alla möjliga olika sidor :-)

2017-06-05 16:23, The Normal One

Tänk er Salah, Lacazette och Renato Sanchez/Douglas Costa? Detta vore något riktigt trevligt

2017-06-05 17:48, Poolz

Ostinho - Nä precis, du har nog rätt i det. =)

TNO - Ja + N. Keita vore ju otroligt! Även fast vi enligt mig behöver en MB & VB mest så blir det lätt att man sitter och drömmer om offensiva krafter, haha! xD

Man får inte glömma att vi hade en ruggig offensiv denna säsong, främst när Mané var med. Men 1 striker och 1 MF av klass skulle sitta fint och är dessutom realistiskt!

2017-06-05 18:26, Mathyou

Nu stormar det rejält kring van Dijk. enligt ett antal olika medier vill han enbart till Liverpool !

2017-06-05 18:41, The Normal One

Är dessa källor trovärdiga Mathyou? ☺️ Vi lär nog inte höra det sista om honom innan fönstret öppnar, samma gäller Salah ☺️ Poolz: jag hade nöjd mig med dessa herrar om vi har någon chans på dom vill säga samt Van Dijk då om man ska tro på detta att han endast vill till oss! Milner kan ju faktiskt fortsätta som VB tillsammans med Gomez och på HB har vi Clyne med T A-A! Hade varit sjukt intressant och kul att se hur Klopp har tänkt sig inför nästa säsong

2017-06-05 19:17, Poolz

Tycker det låter troligt att VD vill till oss, annars hade hans övergång till City redan varit officiell! Hoppas han är en av de som tänker som jag skulle göra om jag var i hans sits: Han tjänar sjuka pengar oavsett! Tror han inser också att han har mest chans till speltid hos oss. Jag menar City har ju Stones, Kompany, Otamendi.

TNO - Sant att Milly kan fortsätta som VB, men jag tycker inte han var bra alls på vårsäsongen. Och vi vill ju bli bättre! Ser faktiskt hellre Gomez få chansen där isf.

2017-06-05 19:49, Poolz

Nu såg jag också att det ligger ute en massa artiklar om att VD vill till oss på officiella sidan! Även på Sillybloggen nu, där de säger att BBC & The Guardian är trovärdiga källor. Låter bra detta, så länge han inte är skadebenägen...

2017-06-06 11:39, The Normal One

Poolz: Alla spelare går upp och ner och personligen tyckte jag inte alls att han var så dålig på vårsäsongen! Han är dubbelt så bättre än Moreno! Men visst hade Rodríguez eller Sessegnon varit mumma ☺️ Mathyou det verkar som att du har rätt och fy fan vad kul det är om fall vi får över Van Dijk till oss och eventuellt en bytes affär med Sakho då kan vi spara lite pengar till att lägga på någon annan i så fall ☺️

2017-06-06 11:57, Poolz

Står på Sillybloggen nu att City gett upp på Van Dijk.

Sedan blev Lacazette intervjuad av Eurosport och fick lite frågor om Arsenal, CL & England:

"I stället pratas det nu om Arsenal, och i livechatten så fick han en fråga som berör klubben; är Champions League ett måste?

– Nej, men det är viktigt, säger han, och fortsätter:

– När jag gör mitt val kommer jag titta på vad jag får för position och vad det finns för konkurrens så att jag inte blir fast på bänken. Men Premier League känns intressant. Det betyder inte att jag kommer gå dit, och det betyder inte att jag vägrar att gå dit."

Sköter vi detta snyggt så tror jag vi kan landa honom! Vi erbjuder ju CL och det låter bra att han verkar positiv till England! =)

2017-06-06 13:13, David1848

Låter bra med med dijk men dyrt. Om de skiter sig med salah ta Costa från Bayern för 388 miljoner. Eller lacazette. Mfl. Men vad gör vi med vb positionen?

2017-06-06 13:23, Mathyou

Tror dom plockar in Andrew Robertson från Hull till en början faktiskt.

2017-06-06 16:48, The Normal One

I så fall kan man önska att Klopp och gänget sköter sina kort rätt på Lacazette om detta stämmer! Han skulle peta Sturre och Origi alla dagar i veckan! Men vet faktiskt inte om han petar någon av Cotten, Bobby och Mané där uppe som oftast spelar tillsammans och då blir det nog tyvärr inte så att han kommer vilja gå till oss 😔 Det är vad jag tror i alla fall! Sen att det har blåst upp en storm kring Van Dijk känns inte så bra eller så vill Soton helt enkel bara jävlas med oss! Visst är det både härligt och en jävla pers med Silly Season

2017-06-06 17:00, Guspool

Hämta in Douglas Costa ist för Salah. Ta in Renato Sanchez, Rodríguez , VVD & Lacazette eller andraval Muller!

2017-06-06 17:00, The Normal One

Läste även att Sead Kolasinac är klar för Arseanal! De hade gått ut med det på sin sida

2017-06-06 17:08, The Normal One

Renato Sanchez jagas av Juventus och även Scumsen så ska vi ha in honom får vi ta mig fan agera snabbt! Och någon som jag själv tycker är riktigt intressant är Dortmunds Ousame Dembele som jagas av Barcelona! Och varför försöker vi inte ta in Hector Bellerin som HB? Han är sjukt snabb och rätt bra enligt mig men det ryktas att även han är på G till Barcelona igen

2017-06-06 18:06, David1848

Håller med guspool om värvningarna men köpa Costa in så behövs inte lacazette.

2017-06-07 09:24, Brodden

Det verkar gå segt för United med sina stjärnvärvningar. Verkar som de flesta ger Mourinho kalla handen :)

Vad tror ni om våra konkurrenter i topp 6. Borde ju finnas intresse från övriga drakar i Europa att plocka spelare därifrån. Herrera, Dele Alli, Hazard, med flera. Man kan ju hoppas att Barcelona, Real eller Bayern kan plocka någon/några startspelare från dom.

2017-06-07 15:20, Poolz

Ja, det är skönt att det går trögt för Mou =D Får bara hoppas det fortsätter så eftersom de verkar rikta in sig på våra mål när de misslyckas.. Lacazette, Van Dijk. Snart ger de väl sig på Salah också..
Samma sak om t ex Alli & Hazard lämnar. Tycker nästan det är bättre om de stannar så vi får värva mer i lugn och ro =)

2017-06-07 21:18, limpynwa

Jaha. Där försvann Van Dijk, ett stort skämt hur det kan bli såhär... Jag får stress över alla transfer rykten. Hoppas nu bara på fina värvningar så man kan andas ut och se fram emot nästa säsong med en riktigt bra trupp!

2017-06-07 21:27, The Normal One

Fönstret öppnar om 2 dagar snart 1 dag och det är då vi verkligen ska visa att vi menar allvar tycker jag! Älskar Silly Season men det har gått lite för långt med van Dijk och kanske lika bra det då 65-75 miljoner pund inte är värt det! Lägg samma pengar på Lacazette och Sanchez/Costa + några miljoner till så är det mer värt det

2017-06-07 23:29, limpynwa

Jag håller med om att det gått lite för långt, ena dagen är Salah och VVD klara den andra är de rökta. Men oavsett hur det blir så hoppas jag verkligen att vi vågar lägga ut lite pengar i detta fönster. Minst två klass spelare skulle vara grymt bra, men allt handlar ju om att våga satsa.

2017-06-08 08:26, The Normal One

Har vi nu en jävla tur så kanske vi kan slippa äcklet Diego Costa! Läste att han har gått ut med att han hade fått sms av Conte att han inte var önskvärd och kommer inte spela för Chelshit nästa säsong, hur trovärdigt detta är ska jag säga osagt men man får ju förhoppningar nu i alla fall ☺️ Det var trevliga nyheter att läsa såhär på morgonkvisten

2017-06-08 12:15, Poolz

Även fast Costa skärpte till sig rejält förra säsongen så vore det skönt att slippa honom, ja =) Blir säkert Lukaku till CHE då. Känns OK eftersom det gör Everton mindre farliga och CHE kommer ändå finnas i toppen!

I övrigt tycker jag det är rätt gött att se att klubben verkar gå för spelare många här önskat innan rykten ens uppstod =D Hoppas vi tar in De Vrij nu! Även fast han är skadebenägen så är det en väldigt bra MB som med lite tur kanske håller sig mer hel och lyckas bra i ligan.

Salah verkar vi inte ha gett upp på. Signa han och De Vrij snabbt nu så känns detta fönster redan betydligt mer OK!

2017-06-08 13:43, The Normal One

Liverpool ska ju möta PL:s ledning som kan leda till böter ELLER I VÄRSTA TÄNKBARA FALL transferförbud då kan vi bara säga hejdå till de spelare som vi vill ha och se alla andra lag snuva oss på dom! Fan om det blir så då ska den jäveln som har kontaktat Van Dijk sparkas omgående

2017-06-09 14:11, The Normal One

Vad tror ni? Kommer Scumsen värva VNL? Om man nu ska tro på ryktena så är typ allt klar och bara kontraktet som ska skrivas

2017-06-09 15:07, Poolz

Det mesta talar för det. Men hellre det än att de snor Van Dijk från oss! Mkt möjligt att vi får in honom nästa säsong.

Ang. VNL så har jag inte sett honom alltför mkt. Och de få matcher jag sett honom har han i ärlighetens namn inte varit alltför bra. Onekligen lovande spelare oavsett!

I övrigt ang. Salah så förstår jag inte hur LFC kan tro att Roma vill släppa en spelare som gjorde 19 mål som ytter för under 400 mille. Sedan att det snackas om Gelson istället är konstigt enligt mig eftersom han värderas till 500 mille.. Vill se en värvning så fort som möjligt!

2017-06-10 23:40, ostinho

Nu är det väldigt tyst på värvningsfronten!!

2017-06-11 10:25, PeGe74

ostinho....känner samma sak. Andra lag har redan säkrat namn å vi verkar stå å stampa. Läser ju knappt nå rykten ens :/

2017-06-11 10:27, PeGe74

Ang "vigge"(VNL) så läste jag igår att han är klar för Utd. Det som gör mig euforisk över det är att mitt kära VSK kommer bli en mångmiljon klubb😆👍

2017-06-11 10:37, Poolz

Ja, nu vill vi se en värvning! Läste att Klopp ska vara sugen på att lägga 400 mille på Oxlade-Chamberlain.. Vet inte riktigt hur jag känner ang. det.. Sett ryktena på Sillybloggen & officiella sidan.

PeGe74, riktigt kul för VSK! =D Hoppas de lyckas förvalta pengarna på bästa sätt!

2017-06-11 12:27, The Normal One

Kul för VSK men vilket jävla skitlag han går till, sjunker mycket i mina ögon! Ja det är förbannat vad tyst det är omkring oss så man börjar bli lite orolig, vi får väl göra som vanligt och gå in på andra sortering medan de andra storklubbarna tar för sig

2017-06-11 13:28, ostinho

Får VSK några pengar då? Det var ju en massa snack om kryphål och skit i vintras när det var snack om VNL till United. Men det kanske löste sig? :)

2017-06-11 13:53, PeGe74

Japp det blir pengar. Vill minnas att det gjordes upp nåt form av ny deal, så pengar blir det. Riktigt kul för vår "lilla" klubb. Nu hoppas man ba dom förvaltar det bra.

2017-06-11 16:10, The Normal One

Läste någonstans att VSK var garanterad 30 miljoner oavsett om han stannade i Benfica eller ej, sen var det väl 10 miljoner extra i och med han blev såld till scumsen, sen kan det generera ytterliggare 10 miljoner i solariditetsersättning så totalt 50 miljoner kan eventuellt VSK kamma in om jag inte minns fel

2017-06-11 16:20, ostinho

Härligt!! Shit, det är riktigt mycket pengar för en division 1-klubb alltså!

2017-06-12 11:51, Poolz

Tänkte tipsa om ett Instagram-konto jag tycker är bra gällande rykten och egentligen allt som rör LFC =D

https://www.instagram.com/lfc.latest_/

2017-06-13 08:26, The Normal One

Om man ska tro på rykter så verkar det som att Donnarumma blir kvar i Milan då de håller på att bygga upp ett spännande lag, sen sägs det att Greizmann har kritat på ett nytt kontrakt med Athletico som ska sträcka sig till 2022, sen verkar det som att Shitty är nära en övergång med Kyle Walker

2017-06-13 12:02, Poolz

Låter bra med Donarumma! Får hoppas United tar Morata och att De Gea går motsatt håll. Sedan tycker jag Scumsen får nöja sig med storvärvningar för denna sommar =P

2017-06-14 13:26, The Normal One

Vi kan nog tyvärr glömma att värva Douglas Costa från BM, enligt Tyska bild så är han nere i Turin och ska försöka komma överens med Juventus om en övergång

2017-06-14 14:04, Lundqvist12

Såg det också....Vi skulle behöva en ny sydamerikan eller spanjor (helst brasse) för att stärka upp efter de troliga försäljningarna av Lucas och Moreno. Allt för att hålla Coutinho och Firminos sociala liv på topp

2017-06-15 12:12, The Normal One

Det var någon som sa i en artikel att PSG drar sig ur Aubumenang affären, hur trovärdigt det är ska jag säga osagt men om det är sant så tycker jag absolut att Klopp ska hugga direkt! Tänkt i så fall Salah, Aubumenang och Mané där uppe! Alla PL klubbar hade skakat av rädsla

2017-06-15 13:02, Poolz

TNO - Såg det också, får hoppas det stämmer!

Dock så är jag faktiskt rätt besviken på vårt fönster hittills. Vi ska alltså ha £200 mille att shoppa för och bråkar med Roma om £5 mille. Endast TUR att ingen annan klubb gått in och stulit honom. Ska det vara såhär har jag svårt att se att vi får in något av klass denna sommar.

Men hoppas nån sätter ner foten nu så vi plockar in åtminstone Salah snarast! Visar att vi menar allvar.

2017-06-15 18:10, The Normal One

Håller med dig Poolz, jag vill se värvning innan försäsongen drar igång så personen/personerna hinner ansluta sig till oss och få spela ihop sig lite åtminstonde innan PL premiären! Och som du säger om vi nu har 200 miljoner pund varför ska man då bråka om 5 miljoner pund, i detta sammanhang är det en droppe i havet

2017-06-16 20:42, Poolz

Precis, TNO!

Läste idag att PSG, Real & ett kinesiskt lag tackat nej till Aubameyang. Tycker seriöst vi har öppet mål på honom eller Lacazette, men börjar som sagt tvivla på vår förmåga att värva spelare.. United verkar inställda på Morata. Chelsea på Lukaku. City & Spurs behöver ej fler strikers (i alla fall inte av denna kaliber eftersom de skulle bli dyra bänknötare). Och Arsenal borde vi kunna slå eftersom de bara erbjuder EL.

Kom igen nu, Klopp & Co!!

2017-06-17 09:50, Figge13

Jag ser gärna Aubameyang i den röda tröjan nästa säsong. Vi behöver en anfallare som gör ca 20 mål per säsong.

2017-06-17 18:36, The Normal One

Har läst att Liverpool möter Romas krav och betalar ca 400 miljoner för honom då Roma behöver sälja honom pga Uefas financial Fair Play, om detta nu är sant så suddar vi väl bort Carroll från den dyraste spelaren vi har haft? ☺️ Nu är det Aubumenang som vi måste ta sikte på! Vilken sjuk elva vi hade haft, Cotten på OM, Salah och Mané på varsin kant samt Aubumenang/Lacazette som striker

2017-06-17 19:00, Poolz

Och då skulle dessutom Firmino & Lallana måsta bänkas xD Där snackar vi bredd!
Tror det skulle vara bra att rotera rätt kraftigt mellan Lallana, Firmino & Salah beroende på motstånd och matchbild. De av dessa som bänkas skulle komma in och slita som hungriga djur!
Men får hoppas Salah skriver på snart så det blir officiellt!

Läste även på officiella sidan att vi är med i racet om Monacos VB, Mendy. Skulle vara otroligt om vi norpade honom från City och andra storklubbar!

2017-06-17 19:11, The Normal One

Ja där snackar vi om bredd, håller med om att det skulle bli en sjuk konkurrens och vi kanske presterar bättre då också, sen när någon spelare blir lite sliten så är det bara in med någon annan så tappar vi inte så mycket så som förra säsongen! Jag tror Salah och Liverpool redan var klara med kontraktet det tog bara tid att förhandla om summan som Roma skulle ha, och OM det nu stämmer att de är överens så är det ju klappat och klart ☺️ Mendy hade varit mumma tillsammans med Matip, Lovren och Clyne, så har vi Milner som backup på VB i så fall

2017-06-18 14:25, Poolz

Men jag anser fortfarande att Lovren inte håller om man vill vara topp 4. Hoppas Gomez får chansen bredvid Matip ifall Sakho inte förlåts, eller De Vrij/VD värvas!

Läst på olika ställen nu att Salah flyger till Liverpool på tisdag för medicinska undersökningen. Summan som kommits överens om ska vara £39 mille.

2017-06-18 20:40, Brodden

Skönt att salah verkar bli klar nu.
Öppet mål på auba och Lacazette? Fan va bra att det är så jäkla enkelt att plocka in dom. Då presenteras dom ju imorgon isf. Härligt! (Ironi)

En spelare jag tjatat om förut som jag skulle älska att se i Liverpool är veratti. Nu kommer han ju troligtvis lämna för Barcelona tyvärr.

För övrigt hoppas man ju verkligen på att det kommer in en grym vänsterback. Skiter i om det är en känd storspelare eller en doldis. Huvudsaken han är jävulskt bra :)

2017-06-18 22:12, Poolz

Haha, Brodden... Jag utvecklade ju vad jag menade med "öppet mål" i det inlägget. Ingen anledning för dig att vara dryg.

Ang. det så läste jag nu på Sillybloggen (och har sett på andra ställen) att Aubameyang kopplas samman med oss nu. Riktigt kul att se! Han & Klopp verkar ha en bra relation och klubben verkar villig att betala vad det kostar. Bara hålla tummarna!

2017-06-18 22:52, CALABRESE

Sägs att Klopp helst inte vill jobba med de spelare han jobbat med innan. Kan bli dyrt för FSG att köpa 22 nya spelare trots att pengarna skulle finnas 😀😉😀😂😜

2017-06-23 08:52, Poolz

Sådär, äntligen är Salah klar! =D Dags att fokusera på nästa storvärvning då:

Läste på Sillybloggen att CHE lagt ett bud på Van Dijk på 650 mille. Vet ej hur trovärdigt det är, men det borde ju endast vara positivt för oss om han fortfarande endast vill till oss. Mjuknar Soton för tanken att sälja honom så är han ju isf vår om vi bara budar samma!

Såg även ett rykte från Independent att Aubameyang har prislappen £63m. Bara hosta upp enligt mig! Men har dock läst på flera ställen att Klopp inte vill ha honom.. Vore synd om det stämmer!

2017-06-23 10:28, MartinA

Jag funderar om vi verkligen behöver har en ren striker om Klopp tänkt spela 4-2-3-1 för i så fall finns ju Firmino, Ings och Origi förutsatt att Sturridge säljs av.
Skulle hellre se att en till winger köps in för rotationen skull och kunna hålla truppen fräschare.
Tycker jag det varit ganska tyst angående förstärkning av backlinjen (bortsett från van dijk fadäsen) för där tycker jag det måste till en av varje (mitt, vänster & höger).
Väntar oxå på att flera spelare ska säljas, dock tycker jag det är bra att de inte accepterar första bästa bud (som det känns som de gjort tidigare år) utan väntar på ett bud som är enligt egen värdering.
Dock för att sammanfatta vill jag har in fler spelare av klass direkt in i startelvan och behålla nuvarande stomme som bredd 😀

2017-06-23 11:37, Poolz

Håller med dig MartinA! Har också varit tvek om Klopp vill ha in en ny förstaforward. Jag tror Ings har det i sig att göra 20+ mål på en säsong, men frågan är hur het han är nu efter att ha missat 2 år. Och om Klopp ens kommer ge han chansen...

Alla andra topplag har en skyttekung som gör 20+. Därför tycker jag + många fler det skulle vara bättre att gå all in på Aubameyang eller Lacazette nu när vi verkligen har chansen!

Vi kan inte förvänta oss att Cotten, Mané, Firmino gör 10-15 mål var nästa säsong också. Men håller med om att försvaret borde ha BETYDLIGT högre prio eftersom det var under all kritik många matcher.

2017-06-23 15:32, Mathyou

Although the Liverpool boss appears to have cut ties with the Gabon international star, the pair did not enjoy a good relationship when they worked together in Germany.
The Times (räknas som hyfsat pålitlig) om relationen mellan Klopp och Aubameyang.

2017-06-23 16:54, Poolz

Trist =( Aubameyang som verkar så glad och omtyckt. Som Sakho. Hmm...

2017-06-23 19:07, The Normal One

Riktigt trist med Aubumenang om detta stämmer, tror faktiskt att han hade varit perfekt för Liverpool och den spelidén som Klopp har! Ochnär det gäller en striker så känns det i nuläget att vi endast har Bobby och Origi att tillgå, Ings kan vi faktiskt inte lita på om han går sönder igen och Sturre vet vi ju hela sagan vid detta laget! Så därför anser jag att vi behöver få in någon mer och om Aubumenang inte är aktuellt så borde vi gå för Lacazette! Och ni nämnde en till Winger och det får väl bli Oxlade-Chamberlain i så fall som Klopp verkar intresserad av! Men håller med om att det är kusligt tyst om att värva en försvarare i nuläget, kanske ligger vi lågt med Van Dijk efter all soppa det har varit men det borde ändå finnas fler som kan passa in i Klopps spelidé?

2017-06-23 19:11, 20106

Jag läste på Liverpool Echo att Monaco har avvisat ett bud från Liverpool på 100 miljoner euro eller 88 miljoner pund gällande Kylian Mbappe. Jag tror Klopp och grabbarna har scoutat ordentligt och att FSG anser att ekonomin tillåter satsning. Klopps ord om Salah var ju underbara hoppas att han trivs i staden också så blir det väldigt bra. Jag tror det kommer att smälla till rejält ett par gånger under sommaren.

2017-06-23 19:52, The Normal One

Om man ska tro franska tidningen L'Equipe så verkar Arsenal mycket nära värvning av Lacazette, vet inte om man ska ta detta som en nypa salt! Så mycket pengar för en 18 åring och de nekar det? Tror dom att han är världens bästa fotbollspelare? Jävla ockerpriser Ne låt dom då få behålla honom i så fall och få Lacazette för nästan halva av det priset istället

2017-06-23 20:27, ostinho

Fan vad trist med Auba!! Men varför går vi inte all in på Lacazette nu?? Om Arsenal kan få honom utan CL-spel så måste ju vi kunna lösa honom MED CL-spel. Vill inte Klopp ha honom tro?

2017-06-23 21:39, Poolz

Undrar också hur f*n Arsenal kan vara nära Lacazette om det nu stämmer. OK om han hellre vill gå dit pga Wenger och andra fransmän, så fine. MEN tycker det borde hörts mer rykten om oss och honom ifall vi nu verkligen försökt värva honom. Känns som vi sitter och sover igen och får nog nöja oss med Firmino på topp nästa säsong också...

2017-06-24 12:45, ostinho

Jag tror faktiskt Klopp prioriterar strikers väldigt lågt, för enligt rapporter är han väldigt nöjd med Firmino och det är honom han vill ha där nästa säsong också. Själv tycker jag det är dumt, för jag tror inte Firmino någonsin kommer bli en spelare som gör 20+ mål i ligan, och en sådan behöver vi.

2017-06-24 23:26, FlodmanLFC

Tror också klopp prioriterar en striker lågt, är ju inte så att vi saknar bredd på den position snarare att han behöver göra sig av med en/två strikers och köpa backup till kanterna, vill inte se Origi sturridge eller firminio ute på en kant igen deras bästa sidor försvinner totalt ute på kanten och de ser lite vilsna ut.
Skulle en striker komma in så käns det som att Ings, sturridge och Origi behöver lämna annars räcker det med en eller två av dem

2017-06-25 00:15, ostinho

Jag tror Origi blir kvar vad som än händer. Klopp verkar nästan lite kär i honom med tanke på vilket tålamod han har haft trots många usla prestationer.

2017-06-25 10:24, Poolz

Nä ni har rätt i att han nog är rätt nöjd eftersom han älskar Firmino. Origi har en otrolig potential, men passar inte riktigt in i vår totalfotboll anfallsmässigt.

Jag tror fortfarande att Ings skulle gjort runt 20 mål för oss sista 2 säsongerna om han fått/kunnat spela. Hoppas verkligen han inte tappat för mkt och får chansen på topp! Minns att han användes mkt som vänsterytter på försäsongen, vilket inte passade honom alls. Få in honom i boxen så kommer han ösa in mål med alla kroppsdelar! Han kommer även tända laget med sin inställning, vilket hade behövts många matcher förra säsongen.

Nästa man in ser ut att bli Oxlade. Känner mig kluven till detta eftersom jag inte tycker han petar någon i vår startelva. Möjligen Can när han har sina sämre perioder. Men OX är ung och kan utvecklas till ett monster. Potential finns!

2017-06-25 10:44, The Normal One

Detta ska man ta med en nypa salt och inte lita helt fullt ut på men The Firm @thefirmBL har twittrat om att Naby Keita har sagt till RB Leipzig att han vill ansluta till oss denna sommaren! Sen ska Liverpool ha börjat inleda förhandlingar med RB och villiga att betala £55 miljoner för hans tjänster, och så har tydligen Keita och Mané samma agent! Men som sagt detta borde tas med en nypa salt men vilken värvning om detta skulle vara sant

2017-06-25 11:37, Poolz

Fan vad najs om det stämmer!! =D Stämmer att de har samma agent.

2017-06-25 18:22, David1848

ja tycker vi ska säkra upp försvaret både vb och mittback. fram har vi ju så de räcker plus ben w samt Wilson som kommer underifrån

2017-06-25 21:03, The Normal One

Poolz: tror mest att detta i så fall är ett sätt till att Keita vill ha bättre lön i RB precis som soppan med Verratti och Ronaldo! Tror inte att RB släpper honom så lätt och framför inte allt för £55 miljoner! Men visst vore detta en dröm precis som alla andra spelare vi har pratat om ☺️ Tycker annars att vi borde satsa på Renato Sanchez som är ung, otrolig fysisk och spelskicklig! Synd att BM har förstört honom i princip men där kan vi i så fall få ett riktigt bra pris för honom jämfört vad BM betalade för honom när han var som hetast!

David1848: håller med om att vi borde förstärka upp försvaret snart så vi får iordning på det också! Men vad det gäller Woodburn och Wilson anser jag att de fortfarande har en lång väg att vandra innan de blir a-lagsspelare ☺️ T A-A är inte där heller ÄN men han har ju ändå visat att Hanö tjat formas in i a-laget

2017-06-28 09:55, The Normal One

Ny uppgifter i Sillytider så ser det ut som att Aubumenang drar till Kina efter att PSG grafit sig ur affären samt att vi inte passade på att plocka in honom! Där sägs det att han kommer tjäna ca 300 miljoner om året!

2017-06-28 14:48, Poolz

Alltid tråkigt när klasspelare drar till Kina... Men hellre det än att t ex United eller City köper honom! Tråkigt att det verkar ha skurit sig mellan honom & Klopp.. Liksom mellan Sakho & Klopp.... Båda hade behövts!

Personligen går jag bara och hoppas på att vi tar in Naby Keita nu! Gillar inte senaste dagarnas tystnad ang. det...

2017-06-29 08:57, The Normal One

Håller med dig Poolz att jag inte heller gillar att det har varit väldigt tyst sen vi plockade in Salah, men oavsett hur det blir innan fönstret stänger så kommer jag i alla fall säkerligen vara nöjd med den/de spelare som Klopp har plockat in till oss ☺️

2017-06-29 12:54, Poolz

Ja, om Klopp lyckas plocka in nån mer xD Går trögt... Ska det tjafsas vid varje värvning som det gjorde med Salah så hinner vi knappt plocka in 1 till.

2017-06-29 13:04, The Normal One

Haha Ne det känns inte så i alla fall, men jag tror att allt börjar rulla på i augusti som oftast är den mest hektiska tiden och D-Day ska vi inte ens prata om, så jag tror det kan bli en eller flera stora bomber som smäller till när vi minst anar det ☺️

2017-06-29 14:44, Poolz

Får hoppas att det blir så! Det som stressar lite extra är ju att vi vet att Klopp brukar vilja ha med alla på försäsongen så de hinner spela in sig i presspelet osv. Känns tyvärr som Klopp hellre avstår att värva om det dröjer, men hoppas det inte stämmer!

Förhoppningsvis har Klopp fått lite välförtjänt semester snart, och att han efter det börjar jobba hårt för att få in åtminstone 2 till spelare av klass! =)

2017-06-29 20:11, Mathyou

Enligt James Pearce så är Klopp inte ett dugg intresserad av Aubameyang eller Lacazette. Den enda strikern han kan tänka sig är Mbappé, det finns inga andra av intresse i nuläget. Men detta var angående strikers alltså ! Mbappè eller ingen !

2017-06-30 07:03, The Normal One

Tack för infon Mathyou, då innebär det i princip att det inte kommer in någon striker med andra ord, för det lär aldrig hända att vi får Mbappé

2017-06-30 08:58, Lundqvist12

Men vi har ju ändå Firmino, Sturridge, Origi och Ings som renodlade anfallare.
Beroende på vilken uppställning som blir mest förekommande så räcker det ju iaf med att ha 4 st, även om vi kommer att ha många matcher nästa säsong.

Jag menar....det var ju inte målskyttet vi hade problem med förra året....

2017-06-30 10:18, Poolz

Precis som jag gått och oroat mig för.. Klopp älskar Firmino för mycket! Trist när vi verkligen haft chansen på Laca & Auba.

Men som Lundqvist säger så är ju inte målskyttet vårt problem. Samtidigt kan vi inte förvänta oss att Cotten & Maneten ska göra 10-15 mål nästa säsong också. Vi får hoppas att Firmino kan nå minst 20, att Origi utvecklas, och att Sturre är lika hungrig som han var i slutet av säsongen.

Skrivs mycket nu om att vi budat på N. Keita nu! =D Får vi in honom så kommer jag le länge!

2017-06-30 10:42, The Normal One

Jag läste det också att vi har budat 700 miljoner som RB ville ha! Men sen hur trovärdiga The Mirror är det vet jag inte! Men sjukt bra värvning om fall vi får in honom

2017-07-04 07:31, The Normal One

Nu ryktas det om att vi ska värva Sergio Rico från Sevilla som är målvakt! Om detta stämmer så undrar jag hur Klopp tänker? Vi har Mings och Ward ska inte lånas ut och vad händer med Karius? Ne detta fokus borde vi släppa direkt för vi behöver ingen mer målvakt och borde kolla på spelare i försvaret istället

2017-07-04 08:45, David1848

Arsenal verkar värva lacazetta.

2017-07-04 09:44, The Normal One

Såg detta också, han förväntas skriva på för Arseanal idag

2017-07-05 18:50, The Normal One

Och nu var det bekräftat att Lacazette har skrivit på för Arseanal

2017-07-05 19:11, Poolz

Tråkigt när vi hade kunnat värva honom om inte Klopp varit så nöjd med Firmino.. Men inte säkert Laca gör succé. Alltid knepigt att gå från "Ligue Ö" till PL.

Rudiger ska väl vara nära CHE också, om inte redan klar? Hade kunnat tänka mig honom, men vi slipper iofs konkurrens från dem om Van Dijk då.

Tyst om Keita också efter att deras ordf. sagt att de är immuna mot bud.. Känner att ju mer tid som går där så kommer andra drakar vakna också. PSG, United... Sedan läser man att LFC ska försöka pruta ner summan till £50m, trots att de satt ett pris på £70m på en spelare de absolut inte vill sälja.. *suck*

Känner mig neg idag rörande transfers, sorry =)

2017-07-06 07:11, The Normal One

Rüdiger har väl redan blivit officiellt klar för Chelsea om jag inte minns fel! Personligen tror jag ändå att Van Dijk stannar minst en säsong till i Soton även om det kommer negativt för dom i och med att han vill till oss, vi kanske kan dra fördel av det när vi möter dom och "han spelar inte sitt bästa"! Hoppas kan man ju i alla fall göra ☺️ Vad det gäller Keita sagan så tror jag att detta kommer bli en längre process än vad det var med Salah som också kändes lång, men att vi tills slut kanske kan knyta oss an honom! För varför ska RB Leipzig hålla kvar en spelare som inte vill vara kvar?

2017-07-06 10:54, The Normal One

Nya uppgifter om Naby Keita så har han uttryckt sin önskan att lämna för Liverpool och nu är det upp till RB Leipzig om de vill sälja eller ej och Keita kommer inte spotta på Leipzig om han inte blir sålt! Så det finns 2 potentiella hot 1. Leipzig säljer inte och nummer 2. Att BM lägger ett jättebud på honom! Detta känns inte alls bra för tillfället

2017-07-06 13:19, Poolz

Lite synd ändå att han inte vill "spotta på Leipzig". Innebär ju att de bara kan säga nej och han kvar honom. Inte bra om Bayern är sugna också... Dock känner jag att de redan har rätt tjockt på innermittfältet. Inte smart av Keita att gå dit!

2017-07-07 08:25, The Normal One

Enligt nya uppgifter så säger RB Leipzig sportchef att de inte kommer sälja någon av sina nyckelspelare (Keita och Forsberg) och att de inte tänker vika sig, om detta nu stämmer så kan vi glömma Keita nu och då får Klopp fan tänka om och börja rikta in sig på någon annan nu, jag vill höra lite mer aktivitet på alternativa spelare Klopp kan tänka sig! Keita får vi väl plocka in nästa säsong istället då Keitas utköpsklausul aktiveras

2017-07-07 12:17, Poolz

Enda chansen vi har nu på Van Dijk & Keita är ifall de lämnar in en transferbegäran och vägrar spela.

Att vänta till nästa år ser jag få positiva saker med. Inte säkert vi är i CL då. Sedan lär det bli väldigt många klubbar som slåss om Keita då. Känns som det är nu eller aldrig!

Inte nöjd med detta fönster... Gått miste om Auba, Laca, Van Dijk & Keita...

2017-07-07 14:25, Lundqvist12

Poolz: Lugna nêr dig nu :) Fönstret i England har bara varit öppet i 28 av 83 dagar.
Det mesta händer alltid sista veckan samt någon form av "bomb" på deadline day.

2017-07-07 16:39, Poolz

Haha jag vet xD Sorry att jag är så negg. Men det mesta pekar ju på att vi gått miste om de jag nämnde. Lacazette definitivt.

2017-07-07 20:08, Mathyou

Keita har tydligen också sagt att även om han vill och Liverpool bjuder 100miljoner euro (£87-88M) så kan han inte komma då klubben inte släpper honom.

2017-07-08 07:12, The Normal One

Jasså, det har jag inte hört eller sett något om Mathyou! Vart har du sett det?

2017-07-08 10:24, Poolz

Tror deras ordförande sa ngt om det att de kommer neka tresiffriga belopp också. Hursom så hoppas jag det jobbas febrilt bakom kulisserna och att Keita inte accepterar att "hållas fånge". Annars blir väl detta ett fönster med nån medioker panikvärvning i augusti...

Självklart kan man säga att Keita & VD sitter på kontrakt och bör respektera det. Men samtidigt är det inte många klubbar som skulle ha nekat buden vi är villiga att ge för dessa 2. Skulle nog inte vara många spelare som skrev längre kontrakt än 1 år ifall de visste att klubbarna skulle hålla dem tillbaks från betydligt större klubbar.

Bråka er bort nu! =)

2017-07-09 11:01, The Normal One

Uppkom nu artikel på denna sidan med Van Dijk och att Soton behöver pengar att förstärka enligt Pellegrino och att han inte vill behålla spelare som vill bort, hur trovärdigt det är återstår att se men jag säger varken bu eller bä, det får bli som det blir! Men vi får se hur det blir med Keita, han har ju önskat en övergång till oss men klubben ska tacka nej oavsett vilket pris det än är och Keita säger att han inte kommer spotta på dom då innebär det att han inte kommer bråka sig bort tyvärr! Vi får se vad som händer så småningom

2017-07-09 11:17, Poolz

Gynnar ju oss att de har en Liverpoolvän som ny manager. Att tacka nej till de pengarna för en spelare som inte ens vill vara kvar vore galenskap. Tror inte sista ordet är sagt om detta!

Får vi in VD så känns detta fönster genast betydligt mer OK!

2017-07-09 19:56, The Normal One

Ja nu har vi i så fall världens läge att få VVD och Sakho som byte + lite pengar emellan, på så sett förlorar Soton ingen MB + att de får lite pengar att rusta upp för

2017-07-10 11:13, Poolz

Precis, jag håller inte Sakho som sämre egentligen, så Soton skulle ju göra ett klipp på så vis!

Ryktats lite smått om att James Rodriguez och jag läste nu på Sillybloggen att han erbjudits till oss, men Klopp tackade nej. Skönt enligt mig eftersom jag inte tror han skulle lyckas hos oss.

2017-07-10 22:39, ostinho

Håller med dig Poolz om James. Skönt att Klopp tackade nej. Rätt bra spelare, absolut, men också lite överskattad. Ser inte vem han skulle peta i dagsläget.

2017-07-11 07:44, The Normal One

Ne James vill jag inte ha, han passar inte in i Klopps spelidé enligt mig så där gjorde Klopp ett bra val och tackade nej!

2017-07-11 17:07, Passa Fowler

Det känns lite oroande om vi inte plockar in en ny vb i detta fönster. Kanske vill vi sälja Moreno först? Vilka vb skulle ni gärna se i LFC?
Här är några jag tycker vi borde försöka på:
Sessegnon (Fulham), precis fyllt 17 år (född 00 !). Kom med i årets lag i Championship och är Englands största talang på vb sen Ashley Cole. Gjorde 11 poäng varav 7 mål i ligan och FA på 28 matcher, varav 19 starter och speltid på 1800 min. (Köp! och spela in långsamt bakom Milner)
Bernat (Bayern), kommer kosta en slant. Är endast 24 år, men mkt bra och rutinerad. Guld värt att få in en spelare med storlagsrutin. Kanske är han sugen på att vara ordinarie? Han är bänkad när Alaba inte vikarierar som mb. Värt ett försök!
Hector (Köln), Stabil back som är duktig bakåt. Sällan skadad och ordinarie i tyska landslaget. Borde vara möjligt då han nog gärna tar ett steg uppåt i karriären från Köln.
Jalbert Henrique (Nice), Nice var ganska stabila bakåt denna säsong och gjorde succé i Ligue 1. Startade 33 matcher i Nice, påminner faktiskt lite om Moreno då han är extremt snabb, gärna går framåt och glidtacklar mkt. Han är dock längre (1,81), bättre huvudspelare och inte lika virrig. Relativt oprövad då han gjort en säsong i Franska och en i portugisiska dit han hämtades från brasilianska andraligan. Bra med en brasse så Firmino och Coutinho trivs ännu mer. Har jagats av Arsenal och Inter i sommar. Klausul på 23 eller 26 milj euro läste jag vilket känns ok.
Vad tycker ni?

2017-07-11 17:19, The Normal One

Ryan Sessengon har skrivit på nytt kontrakt med Fulham och stannar där vilket jag tycker han gör rätt i och inte får storhetsvansinne ☺️ Vad det gäller Hector så har det varit uppe på tapeten förra sommaren men det gick inte igenom av någon anledning och Hector skrev nytt kontrakt med klubben! Sen när det gäller Jalbert Henrique så har jag absolut ingen koll på honom så där vågar jag inte yppa något ord om ☺️ Det har ju pratats en del om Robertson från Hull på VB så om fall Klopp går på honom får vi se, men vi borde ha värvat Rodríguez innan de italienska fjollorna tog han när vi hade en chans, jävligt bra VB som är oftast bra i defensiven men kan vara riktigt grym i offensiven också! Vi får väl se vad som händer innan D-Day

2017-07-14 09:21, Brodden

Rykten säger att Liverpool lagt ett seriöst bud på Keita samt är intresserade av Auba.

Jag håller med Klopp om hans uttalande angående marknaden och situationen kring transfers. Att han inte tänker köpa spelare bara för att lugna nervösa otåliga fans. Känns som att dom gör vad dom kan. Om klubbarna vägrar sälja de spelare klubben och framförallt Klopp vill ha är det ju inte lätt.
Jag hoppas givetvis vi kan få in en eller två kvalité spelare till. Men jag vill inte se några desperata panikvärvningar för dyra pengar som sen inte kan leverera.
Vad tycker ni andra? Framförallt ni som är aktiva dagligen här inne.
Tycker ni Klopp och klubben gör rätt eller fel som bara vill köpa spelare dom verkligen vill ha?

För övrigt så tror jag givetvis att det händer väldigt mycket bakom kulisserna som vi inte är medvetna om. Det kan ju förhandlas med spelare som vi inte vet än.

2017-07-14 10:31, Poolz

Håller också med om att det är rätt att gå för spelarna man verkligen vill ha istället för att panikvärva! Det jag stört mig på är att Klopp inte brytt sig om Lacazette & Aubameyang när vi verkligen haft chansen. Hoppas därför ryktet om Auba stämmer! Han är född till att göra mål.

Tycker även att hela Salah-affären drog ut för mkt på tiden, och sedan klantade vi oss tydligen med Van Dijk.

Vi behöver dock bredda truppen för CL och kan inte endast fokusera på stora namn. Men spelare som Flannagan, Stewart, Markovic mfl håller inte för ett lag som siktar på topp 4.

2017-07-15 07:38, Brodden

Jag förstår hur du tänker. Håller med att VVD affären sköttes klumpigt och kunde undvikits. Att en affär däremot drar ut på tiden som med salah är inte alls konstigt. Det kan vara mycket små detaljer med sponsorer och annat som gör att papperen inte kan skrivas klart även om alla är överens. Det var ju inte direkt så vi hade dragkamp med någon annan och riskerade förlora honom pga snåla bud eller tjafs med kontrakten.
Lacazette är ju enkelt. Tydligt en spelare som Klopp inte är intresserad av.
Däremot är jag också förvånad att vi inte hugger på Auba. Det är ju en klass spelare av rang.

2017-07-15 11:39, The Normal One

Vad det gäller Aubumenang så har jag förstått att han och Klopp inte hade en bra relation som jag har läst någonstans och därmed så tror jag inte att vi kommer plocka in honom, även om jag mer än gärna hade haft han i LFC tröjan!

2017-07-15 12:08, Poolz

Auba verkar vara en glad, sprallig och omtyckt kille, likt Sakho. Klopp verkar ha ett problem med sådana.. OM det nu stämmer att de haft en dålig relation.

Problemet med om vi nu mot förmodan skulle få in Keita & Auba för £70m var, och sedan även VD för £70m - Då är vi £50m över budgeten (Salah inräknat). Får hoppas de pengarna skjuts till isf för ojojoj vilket lag vi skulle ha då! =D

2017-07-17 07:52, The Normal One

Poolz: vi får inte glömma de pengarna som vi får in för de spelare som vi säljer också som eventuellt kan ingå i budgeten och då kan det kanske nätt och jämt hamna på 0 över budgeten om vi får in dessa 3 herrar som du nämner ovanför ☺️

Själv vet jag faktiskt inte om Klopp och Aubumenang har en dålig relation utan det är ju vad andra säger så det ska jag själv säga osagt om det är så, men det verkar ju som att vi inte kommer värva honom för då borde det ha varit mer snack om honom precis som med Keita och Van Dijk

2017-07-17 10:15, R.Fowler

Hmm om inget händer typ inom 1 vecka så känns det som this is the end för i år :-(
och det räcker ej för topp 4:a och CL spel...
Tycker personligen att det går trögt och lite omständigt, men man skall ju ta denna Silly season cirkus med lite ro :-)
men varken Man U, Arsenal och Man C kommer att göra en sådan halv dålig säsong till...topp 4:a blir ett jävligt högt berg att bestridda för att inte nämna CL spel oj oj ser ut att bliva en rejäl utmaning om inte det dyker upp några etablerade namn till!!!

2017-07-17 11:19, Poolz

TNO - Precis, vi kommer ju sälja spelare också! Ser dock mörkt ut ang. Sakho & Sturre som är de enda 2 vi hade kunnat få en vettig summa för. Speciellt när vi accepterar summor som £5m för en sån som Lucas..

R.Fowler - Jag tror mkt kan hända även om vi inte tar in nån denna vecka =) Håller med om att de lagen du nämnde kommer göra en bättre säsong. De har verkligen förstärkt, till skillnad från oss.. I alla fall City & United.

Läste ett rykte att ARS bjudit ca 500 mille för Van Dijk. Vore ju idiotiskt av Saints att sälja dit istället för till oss för 700m. Men tyvärr tycker nog många inom Saints att det vore värt det bara för att inte sälja till oss...

Hoppas på fler nyheter ang. Keita idag! =D

2017-07-17 13:18, R.Fowler

Jo mycket kan hända fast det inte blir denna vecka problemet är att man vill spika en trupp i ett tidigt skede gäller att man är med från första början av säsongen man har ej råd att tappa några poäng i år!! kan lätt bliva oroligt när det blir diffust och mycket spekulationer... Har svårt att se att LFC kommer att köpa Keita eller Van Dijk för de summorna som sägs uppåt 700mille :-(

2017-07-19 16:53, Poolz

Aubameyang ser ut att stanna i Dortmund. Bra säger jag, eftersom vi inte riskerar att t ex CHE köper honom!

Robertson närmar sig. Kan bli ett succéköp pga den låga prislappen!

Keita känns nästintil körd så länge han inte bråkar sig bort. Får intrycket av att han är för snäll för det dock. Leipzigs ägare sa att han "har kontrakt och kommer fullfölja det". Hur många lovande spelare skulle skriva längre kontrakt än 1 år ifall de visste att klubben skulle tvinga kvar dem annars?

2017-07-19 20:04, Mathyou

Lite rykten att Keitas agent är i Hong Kong, men av vilken anledning står skrivet i stjärnorna.

2017-07-19 20:46, Poolz

Jo jag har sett lite smårykten också att han ska vara där. Vi får hålla tummarna helt enkelt =)

2017-07-19 20:53, The Normal One

Keitas agent kanske är där för Mané skull? I och med att de båda har samma agent? ☺️ Nemen man kan ju i alla fall hålla tummarna att fallet är så angående Keita

2017-07-20 11:09, Poolz

Förstår inte varför han skulle vara där för Mané som redan spelar för oss, och inte ens själv är med till Hong Kong =)

Ryktas om att ett 3:e bud på Keita är på G!

2017-07-21 07:45, The Normal One

Haha Ne det var lite väl långsökt Poolz ☺️

2017-07-24 13:41, The Normal One

Nya uppgifter angående VVD, I förmiddags offentliggjorde Southampton sin trupp till klubbens försäsongsturné i Frankrike och då har den nederländske mittbacken lämnats utanför. Han fanns inte ens med i flygplanet som lämnade England på måndagsförmiddagen (detta taget från Sillybloggen) kan detta kanske vara en liten hint om att VVD kanske kan vara på väg till oss?

2017-07-24 20:40, limpynwa

Bara att hoppas på det. Kan ju också vara för att Pellegrino inte tillåter honom vara med på grund av att han vill bort, och måste då träna själv. Men det är bara att hoppas på goda nyheter snarast!

2017-07-24 20:58, The Normal One

För mig låter det väldigt konstigt att han inte skulle få vara med bara för att han vill bort, skulle han ingå i sotons planer så borde ju han vara med på försäsongen så de kan spela ihop sig och det kan man inte göra om man låter VVD träna själv utan sina lagkamrater! Men det är vad jag analyserar ☺️

2017-07-25 08:13, limpynwa

Det som stått i media så har ju Pellegrino sagt att VVD ska träna ensam tills han är 100% "psykiskt redo". Och då menar han att han inte vill spela spelare som vill bort från klubben, men det handlade ju dock om träning. Så kan säkert ligga något annat i det nu eftersom han inte är med i truppen till deras försäsongsmatcher😊

2017-07-25 09:00, Poolz

Kan det inte också ha att göra med att VD inte är 100% fit från sin långtidsskada också? Att Pellegrino passar på att köra hårda bud med honom eftersom han inte kan träna för fullt ändå?

Tycker som sagt det är löjligt av Soton att neka ett världsrekordbud på en spelare som inte ens vill vara kvar. De är ingen stor klubb och måste fatta att de inte kan fängsla spelare från att vilja gå till de största klubbarna. Speciellt när de får så bra betalt för honom.

2017-07-25 14:28, The Normal One

Soton är för dumma att förstå sitt bästa, kul att ha en spelare som inte med vill vara kvar i klubben och har världens chans att få en fet budget till att värva ett par spelare som de behöver som det har stått men ändå tackar nej! Då är man bra funtad i huvudet, de gör säkerligen så av en principsak som egentligen är en skitsak med tanke på vilka pengar det är! Aja vi får se hur detta utvecklas

2017-07-26 20:04, David1848

man får skrämsel hicka av sky kring cotten

2017-07-26 21:46, The Normal One

Ja det får man verkligen, men många säger numera att SKY inte är så trovärdiga som de har varit innan! Och det känns som det ska mycket till innan Cotten sticker som tex att han i så fall bråkar sig bort från klubben! Sen tror jag inte att han är den spelartypen som gör detta men man vet aldrig i dagens fotboll

2017-07-27 06:29, Brodden

Nja, Sky är fortfarande en pålitlig källa. Däremot så här ju Sky också en egen typ sillyblogg som Aftonbladet där man citerar andra rykten. Som ryktet om cotten. Det är inte Sky själva som gått ut med utan dom citerar ju bara Rac1 tror jag.
Men om Sky själva går ut med något så brukar det finnas substans i det.

2017-07-31 18:02, The Normal One

Tror ni det blir någon mer värvning? Det är fruktansvärt tyst nu som om allt stod stilla, jag tror vi har chansen på VVD bara han står fast vid att han vill lämna! Men annars då tänkte på Keita som gick i stöpet, det har sagts att det finns andra alternativ men att Klopp inte skulle vara förtjust i det och vem skulle det då vara kan man undra?

2017-07-31 18:23, Brodden

Jag tror att Klopp och Liverpool kommer försöka göra en "fuling" och lägga in ett sent bud på Keita. Kanske bara dagar innan fönster stänger för att verkligen fresta Leipzig att sälja.
VVD känns svår att lösa. Skulle ju vara om han själv verkligen tvingar fram en flytt och ledningen är villiga att betala rejält överpris.
Jag tror inte att vi kan förvänta oss någon annan värvning faktiskt. Så antingen lyckas vi plocka in dessa två herrar sent eller också ingen alls.

2017-08-01 08:14, Monsieur

Tror Phil stannar och VVD kommer in men Keita blir kvar. Hoppas på att Pulisic helt plötsligt dyker upp på Melwood också... :)

2017-08-01 18:42, The Normal One

Keita tror jag vi bara kan glömma oavsett om vi lägger in ett sent bud, RB har meddelat att de stänger transfern nu för att de har det laget de vill ha så det är nog kört! Vad det gäller VVD så tror jag att han mycket väl kan spela i LFC tröjan till säsongen om han fortsätter stå på sig att han vill bort! Annars känns det väldigt avlägset med värvningar då vi inte vet vad Klopp vill ha som Plan B, vi har bara hört de namnen vi nämner men inte vilka fler som står på Klopps lista

2017-08-02 10:40, David1848

vill ha in en mb av hög kvalite sen e ja nöjd . vi borde oxå sälja spelare som inte kommer och platsa

2017-08-02 13:00, David1848

om neymar nu går till psg börjar ja va orolig för cotten

2017-08-02 13:11, Poolz

Känns som Pogbas övergång förra sommare trissade upp alla priser till denna, men den summan var ändå på ngt sätt acceptabel. Det PSG betalar för Neymar tycker jag är helt oacceptabelt! De dubblar alltså världsrekordet för nån som inte är Messi eller Ronaldo.

När det gäller Cotten så tror jag att han är nöjd oavsett. Han trivs nog bra här för att stanna minst 1 år till. Barca lär inte locka lika mkt när kompisen Neymar försvunnit. Sedan om vi skulle acceptera ett bud så vill nog Cotten spela för Barca, precis som de flesta andra spelare.

Så jag tror det hänger på Liverpool. Barca har ju endast kommit med skambud hittills om man jämför med vad de får för Neymar.

2017-08-03 18:47, The Normal One

Om vi inte får in VVD så tycker jag att Klopp ska tänka om vad det gäller Sakho och ge han en sista chans! Vi har inte råd att inte få in någon samtidigt som Sakho säljs eller om Sakho stannar men får bara spela med U23

2017-08-04 14:16, MartinA

Jag tycker det varit alldeles för tyst, hade velat se mer bredd in och fler spelare ut. Tycker truppens storlek är ok så varje spelare ut måste ersättas.
Men som nämnts mer än en gång är att en start-mittback måste in! Om det är VVD eller annan spelar mindre roll.
Hoppas ägarna/Klopp ökar tempot nu för att få in tillräckligt rätt(inte vänta på exakt rätt som förmodligen inte finns eller år till salu).

2017-08-05 09:31, Brodden

Nu är det ju silly season så man ska ta allt med en nypa salt. Men OM ryktet stämmer att Psg är villiga att skeppa iväg matuidi så tycker jag absolut att vi ska vara med och hugga. En spelare jag gillar skarpt och en spelare som löper enormt under matcher. Känns som en riktigt bra breddspelare på mitten.

2017-08-05 09:51, Poolz

Tänkte samma sak, Brodden! Ryktet säger även att han skulle bli billig. Runt 200m. Han är värd betydligt mer!

2017-08-05 11:57, Brodden

Ja framförallt med dagens sjuka marknad!
Men jag tvivlar på att Psg verkligen vill göra sig av med en sådan viktig spelare och trotjänare som Matuidi är.

2017-08-05 12:38, The Normal One

Han är en riktigt jävla arbetshäst och ger 100 i alla matcher, det är en spelartyp som jag tror passar in i Klopps spelstil, det ryktades även om att PSG hade sänkt hans prislapp ner till 200-300 miljoner då de först hade värderat honom till ca 500 miljoner

2017-08-07 14:17, The Normal One

Vad tror ni om OX? Enligt Sillybloggen har han gillat en bild på Instagram med ryktena att han skulle gå till oss för £28 miljoner direkt efter vinsten mot Chelshit i Community Shield! Kan det vara en hint om att han kanske är på G till oss?

Kommentera i tråden