Liverpool FC Supporters Club
SWEDEN

Premier League Fantasy League

Forum » Liverpool FC » Premier League Fantasy League
Antal kommentarer: 7
2018-07-09 16:12, LFCMickeBorås

Är mest nyfiken på om ni här på sajten ska dra ihop till en LFC.nu-liga i år också? Vet att ni gjorde det förra säsongen! Riktigt kul grej som gör att man följer vissa spelare från andra lag lite extra!😀
Om inte, vilka medlemmar på sidan vill vara med i en liga?😀⚽️

YouNeverWalkAlone
2018-07-22 11:01, LFCMickeBorås

Tolkar dem uteblivna svaren som minst sagt svagt intresse!😂

2018-07-22 18:24, M. Babbel

Är få som kollar forumet i jämförelse =) Vi var några som skrev om en fantasyliga i en tråd igår, så vi får hoppas att de som sköter sidan såg det och styr upp en liga! De skapade en ungefär samma tidpunkt förra året.

2018-07-22 18:51, LFCMickeBorås

Ja, jag såg det också! Lagt ner att kika kommentarer på sidan för det är ingen ordning där för tillfället! Webmastern har nog semester! Men vi får hålla utkik där och hoppas dom skapar en liga som vi liverpoolskadade kan haka på!😀
Ser du nån kommentar från någon med en liga där så får du gärna hojta till mig här!😀

2018-07-22 19:20, M. Babbel

Precis, hoppas de får/fått ordning på sidan snart! Ska göra det =)

2018-07-26 22:12, BlomJohan

En måste liga är ju FanTv Fantasy men gissar att ni har koll på den. Om inte här är koden 532282-125766.
Håller tummarna för att nån gör en här snart med.
Några tips på nån liga annars?

2018-07-28 10:17, LFCMickeBorås

Inte hört talas om fantv fantasy faktiskt! Är du med där?
Annars kör jag bara en privat lite mindre liga med polarna, lagt in lite cash och så!
Men roligare att vara med i en större också och se hur man mäter sig i det stora!😀 Vi får väl starta en egen då och se vilka som hakar på?

Kommentera i tråden